خبرهای داغ:
مسوول نمایندگی ولی فقیه در سپاه تاکستان:

برای ماندگاری دین خدا را سر لوحه زندگی خود قرار دهیم

حجت الاسلام صادقی گفت: در تاریخ وقتی نگاه میکنیم هر جریان و هر زبانی که با دین خدا مقابله و مخالفت نموده است از بین رفته است پس اگر خواسته باشیم پایدار بمانیم و در تاریخ ماندگار شویم باید دین خدا را سر لوحه زندگی خود قرار دهیم .
کد خبر: ۹۱۳۸۵۵۹
|
۲۶ ارديبهشت ۱۳۹۸ - ۱۳:۴۵

حجت الاسلام رضا صادقی مسوول نمایندگی ولی فقیه در سپاه اام علی (ع) شهرستان تاکستان در گفت و گوی اختصاصی با خبرنگار خبرگزاری بسیج در قزوین، با اشار به سالروز وفات حضرت خدیجه(س)  اظهار کرد: در حدیثی از پیامبر مکرم اسلام زنان بزرگ عالم را چهار نفر معرفی می نمایند ، آسیه همسر فرعون ، مریم مادر حضرت عیسی ، خدیجه همسر پیامبر مکرم اسلام و فاطمه دختر محمد (ص) .

وی ادامه داد: وقتی به زندگی آسیه نگاه می کنیم می بینیم که نجات دهنده و پرورش دهنده یکی از پیامبران اولوالعظم و دارای رسالت خداست که حضرت موسی در امان آسیه بزرگ می شود  و از پیامبران بزرگ می شود و این حمایت و نگهداری آسیه از پیامبر خداوند رخمان  باعث نامدار شدن و بزرگ بودن آسیه می باشد .

مسوول نمایدگی ولی فقیه در سپاه تاکستان یادآور شد: حضرت خدیجه اولین بانویی بود که به اسلام گروید و غلاوه بر آن در سخت ترین سالها ی نبوت پیامبر مکرک اسلام در کنار او بود و با جان و مال خود پشتوانه نبی مکرم اسلام محسوب می شد.

حجت الاسلام صادقی عنوان کرد: حضرت فاطمه زهرا سلام الله علیها یکی از برترین زنان عالم است هم در حمایت از نبوت و هم در حمایت از ولایت باعث برتری دارد.

این مسوول و کارشناس مسائل دینی اذعان کرد:  وجه مشترک زنان برتر عالم حمایت و پشتیبانی از پیامبران الهی و همینطور اجمال حمایت از دین خداست!  پس اگر خداشناس  باشیم، . بخواهیم  در دنیا برتر و بهتر از دیگران عمل کنیم  بهترین راه و مسیر حمایت از دین خدا و پشتیبانی از ولایت الله است

وی در خاتمه گفت: در تاریخ وقتی نگاه میکنیم هر جریان و هر زبانی که با دین خدا مقابله و مخالفت نموده است از بین رفته است پس اگر خواسته باشیم پایدار بمانیم و در تاریخ ماندگار شویم باید دین خدا را سر لوحه زندگی خود قرار دهیم .

7001/ت30/ب

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار