فرمانده ناحیه مقاومت بسیج در سپاه چایپاره گفت: فتح خرمشهر گامی برای زنده نگه داشتن ارزش ها و اعتقادات بود.
کد خبر: ۹۱۳۸۵۴۱
|
۲۶ ارديبهشت ۱۳۹۸ - ۱۲:۵۶

به گزارش خبرگزاری بسیج از پلدشت، سرهنگ پاسدار منصور یوسفی در جلسه هماهنگی برنامه‌های سالروز گرامیداشت فتح خرمشهر، اظهار کرد: فتح خرمشهر در واقع یک گام بلند و ارزشمند برای زنده نگه داشتن ارزش‌ها و اعتقادات بود، بنابراین برای نکوداشت این ایام در طول سال تلاش شود.

وی با بیان اینکه  اقتدار کنونی کشورمان را مدیون خون شهدا، ایثارگران و جانبازان بزرگ کشورمان هستیم، اضافه کرد: بنابراین کمترین کاری که در این ایام می‌توان انجام داد این است که با آنها دیدار کرده و از خانواده‌‌ها و مادران بزرگوارشان دلجویی کنیم.

این مسوول به نقش خطیر دستگاه‌های اجرایی به ویژه نهادهای فرهنگی برای انتقال فرهنگ ایثار، شهادت و فداکاری به نسل جدید کشورمان اشاره کرد و بیان داشت: همه باید در این زمینه به نوعی تلاش کنند.

وی مهم‌ترین رکن نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران را مردمی بودن آن قلمداد کرد و افزود: انقلاب اسلامی ایران با همت و پایمردی همین ملت به پیروزی رسید و توسط آنها نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران تاسیس شد، همچنین بعد از آن نیز همین مردم با شرکت در جبهه‌های حق علیه باطل مقابل دشمن ایستادند.

 فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه پلدشت افزود: ایران در سایه خون شهداء امن ترین کشور در ناامن ترین منطقه است، پس باید برای تقویت و حفظ این امنیت نهایت تلاش خود را بکنیم، چرا که تنها در این صورت است که می‌توان در زندگی فردی و اجتماعی به رشد و پیشرفت دست پیدا کرد. 

به گفته وی باید زمینه را برای انتقال فرهنگ ایثار و شهادت فراهم کنیم و این مهم زمانی میسر است که با همدیگر متحد باشیم.

 یوسفی گفت: برگزاری صبحگاه مشترک، نمایشگاه، دیدار با ائمه جمعه، غبارروبی مزار شهداء، نواختن زنگ مقاومت و ویزیت رایگان گوشه ای از برنامه های سوم خرداد است.

انتهای پیام

ارسال نظرات