خبرهای داغ:
زاهدی گفت: ضرورت اصلی ما در تمام شرایط، حفظ ارزش های نظام است. دور تندروی های جناحی گذشته است و این موضوع دیگر جوابگو نیست و امروز ما باید به فکر کلیت نظام باشیم و از همین رو نیاز به همدلی در تمام سطوح در سطح ملی داریم.
کد خبر: ۹۱۳۸۵۳۴
|
۲۶ ارديبهشت ۱۳۹۸ - ۱۲:۵۰

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج قزوین، جلسه شورای اداری با محوریت معارفه معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار و تکریم و معارفه فرماندار قزوین با حضور عبدالمحمد زاهدی استاندار و مدیران دستگاههای مختلف استان در سالن جلسات شهید امامی استانداری قزوین برگزار شد.

عبدالمحمد زاهدی در این جلسه با اشاره به وفات حضرت خدیدجه بیان کرد: حضرت خدیجه اولین حامی پیامبر بود و در تاریخ دین خاتم، بزرگترین و اصلی ترین حامی پیامبر یک زن است که این خود دارای پیام بوده و ارزش و جایگاه زن از دیدگاه خداوند را بیان می کند.

وی گفت: در بحث قبولی روزه و عبادات مقبول، 29 مورد بیان شده که یکی از آنها حق الناس است و ما بعنوان مدیران، بیشترین حق الناس را به گردن داریم که همه آنچه که خداوند برای یک انسان مقرر کرده را شامل می شود و حق الناس همه عبادات ما را تحت الشعاع قرار می دهد.

استاندار قزوین اظهار کرد: ما مدیران ممکن است از سیستم اداری جدا شویم اما از نظام و ملت جدا نمی شویم.

زاهدی با اشاره به فعالیتهای شفیعی فرماندار جدید قزوین عنوان کرد: وی در سمتهای مختلف در استانهای مختلف توانسته کارنامه درخشانی از خود در حوزه های تربیت بدنی، سیاسی و نیز در حوزه آموزش و پرورش ارائه دهد.

 

1010/پ30/ب

ارسال نظرات
پر بیننده ها