خبرهای داغ:
وقتی ابن مرجانه به همراه ۴نفر در لباس حسین ابن علی آمد مردم متوجه شدند و خواستند وی را به قتل برسانند که فریاد زد مرا کشتید با سپاه ۱۲۰هزارنفری شامیان که پشت دروازه های شهر هستند چکار می کنید؟ در همان لحظه عقب نشینی و رها کردن مسلم شروع شد در حالیکه هیچ نیروی شامی وارد عراق نشده بود. امروز هم ناو ابراهام لینکلن برخی ها را به ابن مرجانه شبیه کرده است که مذاکره کنیم و گرنه دارند می آیند.
کد خبر: ۹۱۳۸۵۳۱
|
۲۶ ارديبهشت ۱۳۹۸ - ۱۲:۳۳

خبرگزاری بسیج قزوین: اطلاعات سپاه قدس در خبرهایی محرمانه اعلام می کند که استاندار نینوا در حال تحرکات عجیب می باشد. فیلمی از سر بریدن و کشتار مردم شهرهای عراق منتشر می شود.نوری مالکی نخست وزیر عراق در بازدیدی از نینوا و استان صلاح الدین همه چیز را عادی توصیف می کند. شایعاتی مبنی بر هجوم ۱۲۰هزار نیروی داعشی که متشکل از حزب بعث هستند سبب نگرانی مردم و پناه بردن عده ای به پایگاه آمریکایی ها می شود.

در بازار موصل چند نیروی تهاجمی داعش با تیراندازی به مردم بیش از ۱۲۰کشته برجا می گذارند. خبر ورود لشکر عظیم داعش و نیروهای سابق حزب بعث در شهر می پیچد. ۹ژوئن ۲۰۱۴ استاندار نینوا و فرماندارموصل فرار می کنند.بیش از ۵۰۰هزار نفر از مردم موصل با رها کردن خانه و کاشانه زمینه ورود داعش را به شهر هموار می کنند.

در ۱۱ژوئن ساختمان پلیس و استانداری نینوا سقوط و نیروهای داعش با کشتار عظیم مردم وارد شهر می شوند. علیرغم تبلیغات خود باختگان نیروهای داعش ۱۳۰۰نفر بودند یعنی ۱۰۰برابر کمتر از آن چیزی که در القائات رسانه ای به مردم داده بودند.

شهر موصل سقوط می کند و استان نینوا نیز در اشغال ۱۵۰۰نیروی داعش در می آید. با دیدن سیل آوارگان و شنیدن سقوط نینوا مردم استان صلاح الدین در در تکریت شکست می خورند و راه را برای دومین هزیمت باز می کنند.
نیروهای گارد مدینه عراق وابسته به صدام با هماهنگی آمریکا به خیابان های کربلا و نجف آمدند، تصاویر صدام در دست مردم و غارت اماکن خصوص و حکومتی تمرکز نیروهای دولتی را به هم می ریزد.

۳۰درصد انبار مهمات عراق در دو استان به دست نیروهای داعش و نیروهای حزب بعث می افتد تعداد نیروهای داعش به ۱۷۰۰نفر و حزب بعث ۷۵هزار نفر تحت فرماندهی عزت ابراهیم الدوری معاون صدام حرکت به سوی بغداد را شروع و به ۳۰کیلومتری بغداد می رسند.


نیروهای پیشمرگ به دفاع در منطقه دهوک می پردازند.

 

بیش از چند صد هزار زن و دختر عراقی مورد تجاوز جنسی قرار می گیرند.مردان عراقی بالای ۵۰سال کاملا برهنه و به بغداد نجف سامرا فرستاده می شوند. مردم با دیدن این صحنه فرار از خانه و کاشانه را انتخاب می کنند. نوری مالکی به تهران می آید، خبری تکان دهنده شیعیان را نگران می کند. دستور داعش برای شخم زدن عتبات عالیات و تخریب قبور ائمه در تلویزیون نینوای عراق پخش می شود.

هدف بعدی را ایران و مشهد اعلام می کنند، فراخوان می دهند که زنان شیعه برای شما از طرف خلیفه موصل حلال اعلام شده است.

رهبر انقلاب با فراخواندن فرماندهان حالت آماده باش جنگی می دهند. دو خبر توسط اطلاعات سپاه قدس مخابره می شود. حرم زینب کبری (س) در سوریه و سامرا در حال سقوط است و نیروهای داعش به ۳کیلومتری و در برخی نقاط به چند ده متری حرم امامین عسگریین رسیدند.

سردار سلیمانی طبق دستور فرمانده کل قوا با اولین گروه کماندوهای برون مرزی وارد سامرا و با سازماندهی مردمی و فراخوان نیروهای بدر هادی عامری اولین هسته حشدالشعبی را می چیند. نیروهای داعش با شکست سنگین مواجهه می شوند. خط مرزی تامین تا ۳۰کیلومتری پس از ۲ماه درگیری تثبیت می شود.

با اشغال اسپایکر نیروی هوایی عراق بیش از ۱۷۰۰دانشجوی افسری شیعه سر بریده می شوند و سرهای آنان بر روی نرده ها نصب می شوند. شهر سنجار عراق سقوط و ۷۰۰۰زن و دختران جوان مورد تجاوز جنسی در ملاعام قرار می گیرند و برای جهاد نکاح و فروش در دیگر کشورها به خط می شوند.


سردار قاسم سلیمانی در پیامی مردم کردستان را تا رسیدن وی به مقاومت دعوت می کند. با خارج ساختن سنجار از محاصره و اشغال، زنان دستگیر شده توسط سپاه قدس آزاد و در اردوگاه اسکان می یابند اما ۳۵۰۰نفر آنان توسط داعش تیرباران می شوند. ۲۰۰۰جوان اهل سنت به خط می شوند و در کنار سد موصل تیرخلاص به آنان زده می شود صحنه ها به قدری تکان دهنده بود که عراق از ایران درخواست رسمی اش را بارها اعلام کرد.

وقتی ابن مرجانه به همراه ۴نفر در لباس حسین ابن علی آمد مردم متوجه شدند و خواستند وی را به قتل برسانند که فریاد زد مرا کشتید با سپاه ۱۲۰هزارنفری شامیان که پشت دروازه های شهر هستند چکار می کنید؟ در همان لحظه عقب نشینی و رها کردن مسلم شروع شد در حالیکه هیچ نیروی شامی وارد عراق نشده بود. امروز هم ناو ابراهام لینکلن برخی ها را به ابن مرجانه شبیه کرده است که مذاکره کنیم و گرنه دارند می آیند.

ارسال نظرات
پر بیننده ها