خبرهای داغ:
مسئول نمایندگی ولی فقیه تیپ ۸۲ بیان کرد:

این ماه سراسر رحمت و مغفرت است

حجت الاسلام عطایی گفت:این ماه سراسر رحمت و مغفرت است ، روزهایش بهترین روز و شب هایش بهترین شب است ، نفس‌هایش تسبیح و همه اعمال در این ماه مورد قبول است .
کد خبر: ۹۱۳۸۵۲۵
|
۲۶ ارديبهشت ۱۳۹۸ - ۱۲:۲۳

به گزارش خبرگزاری بسیج قزوین ، حجت الاسلام عطایی مسئول نمایندگی ولی فقیه در جمع رزمندگان تیپ ۸۲ بیان داشت : ماه رمضان فرصتی است که ما بنده خوبی باشیم ، تمام این کارها چه نماز ، روزه و اعمال دیگر این است که ما بنده خوبی باشیم .


وی توضیح داد : از پیامبر روایت شده است که از طرف خداوند برای بندگان نفحاتی است لذا آگاه باشید خود را در معرض این نسیم قرار دهید ،ماه رمضان بهترین این نسیم هاست ، لذا بستگی به انسان دارد تا از برکات این ماه استفاده کند ،
عطایی افزود : ویژگی‌ها و برکات ماه رمضان در خطبه جمعه آخر ماه شعبان از زبان پیامبر گفته شده است ، حضرت رسول می فرماید ، این ماه سراسر رحمت و مغفرت است ، روزهایش بهترین روز و شب هایش بهترین شب است ، نفس‌هایش تسبیح و همه اعمال در این ماه مورد قبول است .


مسئول نمایندگی ولی فقیه در تیپ ۸۲ تصریح کرد : باید از تمام لحظات این ماه استفاده کرد ، از آنجایی که ما درروز در گیر کارها روز مره هستیم و نمی توانیم اعمال ماه رمضان را انجام دهیم ، سحرگاهان بهترین موقع برای عبادت و انجام دادن اعمال ماه رمضان است .

8001/پ20/ب

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار