برگزاری یادواره شهدای زن و همایش «مادر امت» در یزد

شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان یزد با مشارکت سازمان نشر آثار و ارزش‌های مشارکت زنان در دفاع مقدس یزد یادواره شهدای زن استان را هم‌زمان با روز رحلت جان‌سوز امّ الشهیده و مادر امت، حضرت خدیجه کبری (س) و در مسجد روضه محمدیه یزد برگزار کرد.
کد خبر: ۹۱۳۸۵۲۴
|
۲۶ ارديبهشت ۱۳۹۸ - ۱۲:۲۹

به گزارش خبرنگار خبرگازی بسیج از یزد، ماه مبارک رمضان در یزد یادآور شهادت آیت‌الله محمد صدوقی (ره) چهارمین شهید محراب کشور است که در ۱۱ رمضان ۱۳۶۱ بعد از نماز جمعه به دست منافقان کوردل به شهادت رسید.
شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان یزد با مشارکت سازمان نشر آثار و ارزش‌های مشارکت زنان در دفاع مقدس یزد، بنیاد شهید و امور ایثارگران و سپاه الغدیر امسال یادواره شهدای زن استان را هم‌زمان با روز رحلت جان‌سوز ام‌الشهیده و مادر امت، حضرت خدیجه کبری (س) و همسر پیامبر گرامی اسلام (ص) در مسجد روضه محمدیه یزد در کنار تربت پاک شهید محراب دیارمان برگزار کرد.
در این مراسم که ساعت ۹ صبح امروز با حضور استاندار یزد، نماینده، ولی فقیه در استان، فرمانده نیروی انتظامی، مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس و دیگر مسئولین یزدی برپا شد، مدعوین یادو خاطره شهید صدوقی و سه شهید حادثه بمب کذاری سال ۱۳۶۱ و ۲۰ شهیده زن استان را گرامی داشتند.
سخنرانی، مدیحه سرایی، شعر خوانی و دکلمه خوانی از برنامه‌های اجرا شده در این مراسم بود. همچنین در حاشیه‌های این مراسم به همت سازمان مشارکت سازمان نشر آثار و ارزش‌های مشارکت زنان در دفاع مقدس یزد نمایشگاه برای معرفی ۲۳ شهیده استان نیز برپا بود.
انتهای پیام/
ارسال نظرات