خبرهای داغ:
استاندار همدان همچنین از تهیه سند راهبردی و عملیاتی استان همدان خبر داد و گفت: این سند باهدف تعیین نقشه راه مدیریتی در استان و شهرستان ترسیم شده است.
کد خبر: ۹۱۳۸۵۰۴
|
۲۶ ارديبهشت ۱۳۹۸ - ۱۱:۳۰

تهیه سند راهبردی و عملیاتی استان همدانبه گزارش خبرگزاری بسیج از ملایر، سید سعید شاهرخی در آئین تکریم و معارفه فرماندار شهرستان ملایر با اشاره به رهنمودهای مقام معظم رهبری در دیدار کارگزاران نظام گفت: دینداری، اخلاق، تاکید بر حفاظت از بیت المال و ضرورت تلاش در شرایط امروز مورد تاکید مقام معظم رهبری بود که باید در اولویت برنامه‌های مدیران در جهت خدمت رسانی بیشتر به مردم قرار گیرد.

وی با بیان اینکه مردم ایران اسلامی در برابر دشمنی‌ها کوتاه نخواهند آمد و دشمن باید بداند ما روزهای سخت زیادی را پس سر قرار داده‌ایم، گفت: بر اساس فرمایشات مقام معظم رهبری در برابر تحریم‌ها و دشمنی‌ها ایستادگی و مقاومت خواهیم کرد.

استاندار همدان همچنین از تهیه سند راهبردی و عملیاتی استان همدان خبر داد و گفت: این سند باهدف تعیین نقشه راه مدیریتی در استان و شهرستان ترسیم شده است.

شاهرخی با اشاره به اینکه در سال رونق تولید سیاست‌های عملیاتی برای رونق تولید و بهبود و معیشت مردم پیش بینی شده است به بیان ظرفیت‌های ملایر پرداخت و گفت: ملایر ظرفیت‌های بسیار زیادی در راستای توسعه دارد که نمونه‌هایی از آن مبل و منبت است که شهرت جهانی دارد.

وی با بیان اینکه انگور ملایر به عنوان پنجاه و سومین محصول دنیا ثبت جهانی شد و این فرصت خوبی برای توسعه شهرستان است، از اختصاص دو هزار و ۷۸۰ میلیارد تومان سرمایه گذاری طی سه سال در شهرستان ملایر خبر داد.

استاندار همدان همچنین به انتصابات استان همدان اشاره کرد و با بیان اینکه در انتصابات؛ اولویت با مدیران بومی است و در حال حاضر از ۱۷۰ پست مدیریتی استان همدان حدود ۱۶۰ نفر بومی هستند، گفت: خط مشی دولت بر اساس تدبیر، عقلانیت، شفافیت و اعتدال است.

شاهرخی با تاکید بر اینکه ملاک انتخاب مدیران شایسته سالاری و اعتقاد به برنامه‌های دولت است، گفت: اولویت تغییرات مدیریتی با نیروهای بومی است و در حال حاضر ۹۰ تا ۹۵ درصد مدیران استان بومی بوده و از ۱۷۰ پست مدیریتی استان حدود ۱۶۰ نفر بومی هستند.

وی اضافه کرد: انتخاب فرماندار جدید شهرستان ملایر بر اساس سابقه درخشان مدیریتی و نگاه اقتصادی وی در جهت توسعه شهرستان ملایر است

* ملایر شهر مردان سخت کوش و بزرگان و روحانیون بزرگوار است

قدرت الله ولدی فرماندار جدید شهرستان ملایر نیز با بیان اینکه برای خدمت به مردم شهرستان ملایر از همه توان و ظرفیت‌ها استفاده خواهم کرد، گفت: ملایر شهر مردان سخت کوش و بزرگان و روحانیون بزرگوار است.

ولدی با بیان اینکه ملایر باید در کشور پایلوت شود و این ظرفیت در شهرستان وجود دارد، افزود: بحث اشتغال و تنظیم بازار با همکاری بخش خصوصی و اصناف در دستور کار است.

وی گفت: افزایش درآمد سرانه شهرستان در اولویت است و اجرای برنامه‌های استاندار همدان را در صدر برنامه قرار خواهیم داد.

انتهای پیام/

ارسال نظرات