در راستای تجلیل و تکریم از خانواده پاسداران متوفی، فرمانده سپاه میناب به همراه مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه این شهرستان از خانواده های پاسداران متوفی دیدار و تجلیل کردند.
کد خبر: ۹۱۳۸۴۵۹
|
۲۶ ارديبهشت ۱۳۹۸ - ۱۰:۲۲
 
 

 

 

 

 
 

 

به گزارش  خبرنگار خبرگزاری بسیج هرمزگان، سرهنگ پاسدار طالب احمدی نیا، فرمانده سپاه میناب در حاشیه دیدار از خانواده های پاسداران متوفی، اظهار کرد:در دوران مختلف انقلاب اسلامی، جانفشانی های رزمندگان دوران دفاع مقدس و پاسداران و سایر نیروهای مسلح تضمین کننده اقتدار ملت ایران بوده و این اقتدار باید همچنان حفظ شود

فرمانده سپاه میناب بیان کرد: این عزت و سربلندی که اکنون ما داریم به پاس رشادتهای شما عزیزان است و این آرامشی که در خانواده‌های نیروهای مسلح است هدیه خداوند به پاس همان رشادتهاست.

احمدی نیا با بیان اینکه نظام اسلامی به برکت جانفشانی ها و خدمات پاسداران انقلاب اسلامی همواره پاینده است، ادامه داد: امروز یاد و خاطره پاسداران گرانقدر اسلام که در قید حیات نیستند موجب دلگرمی سایر افراد جامعه می شود.

فرمانده سپاه شهرستان میناب به همراه مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در سپاه با قدردانی از استقامت و بردباری مادران و همسران پاسداران متوفی از نزدیک مسایل و مشکلات آنان را مورد بررسی قرار دادند.

ارسال نظرات