خبرهای داغ:
نماینده ولی فقیه در سپاه ولی عصر در کمپ مگران ۳ شوش دانیال حضور پیدا کرد +عکس
کد خبر: ۹۱۳۸۴۴۵
|
۲۶ ارديبهشت ۱۳۹۸ - ۰۹:۵۹

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج مستقر در شوش دانیال(ع)؛حجت السلام دانیالی مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در سپاه شوش از رسیدن کمک های مردمی پاکستان به مردم سیل زده در کمپ مگران ۳ این شهرستان خبر داد .

ایشان در ادامه شرح کردند امروز عصر محموله کمک های مردمی پاکستان به شهرستان شوش وارد و توسط سپاه ناحیه شوش با حضور مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در سپاه ولی عصر عج خوزستان در بین مردم در کمپ سیل زده های مگران ۳ توزیع شد.

حاج آقای دانیالی در ادامه تصریح کردند پکیچ کمک های مردمی در بین مردم سیل زده روستای مگرن ۳ منطقه خسرج شهرستان شوش توزیع شده و به دست خانوار های سیل زده منطقه رسید.

وی همچنین اظهار داشتند که کمک های مردمی توسط حجت الاسلام و المسلمین رستگاری مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در سپاه ولی عصر (عج)و سردار عبدالهی به شهرستان شوش ارسال شدند و با حضور در اردوگاه سیل زدگان مگرن ۳ در پای سخنان و مشکلات مردم نشستند

مسئول دفتر نمایندگی شوش گفت توزیع اقلام در بین خانواده های سیل زده با کمک ناحیه سپاه شوش و با حضور فرماندهی ناحیه جناب سرگرد پاسدار علیرضا ایمانی انجام شد

وی در جمع بندی این گزارش با تشکر از حجت الاسلام و المسلمین رستگار و سرگرد پاسدار ایمانی و سردار عبدالهی از مردم پاکستان و ستاد انقلاب پاکستان تقدیر و تشکر کرد.

ارسال نظرات
پر بیننده ها