پرویز فتاح رئیس کمیته امداد امام خمینی(ره) کشور به منظور کسب موفقیت ملی استان در حوزه اشتغال کمیته امداد امام(ره) سپاس خود را از نقش آفرینی استاندار کهگیلویه وبویراحمد اعلام کرد.
کد خبر: ۹۱۳۸۳۵۷
|
۲۵ ارديبهشت ۱۳۹۸ - ۱۹:۳۳
در این تقدیر نامه آمده است:
بسمه تعالی
جناب آقای دکتر احمدی
استاندار محترم کهگیلویه وبویراحمد
موضوع: ایجاد اشتغال در سال ۱۳۹۷
با سلام و احترام، همان گونه که مستحضرید، ایجاد اشتغال، توانمندسازی، خوداتکایی و استقلال اقتصادی خانواده‌های نیازمند و مورد حمایت از تکالیف و مسئولیت‌های اصلی و راهبردی کمیته امداد امام (ره) است، براین اساس طی سال ۱۳۹۷ علیرغم وجود مشکلات و مواضع اقتصادی با همراهی و معاضدت مسئولین محترم دستگاه‌های اجرایی، ضمن پرداخت ۲ هزار و ۵۰۰ میلیارد تومان تسهیلات اشتغال (از محل منابع قرض الحسنه بانک ها، منابع اشتغال پایدار روستایی و عشایری، منابع امداد و...) تعداد ۱۳۶ هزار و ۲۲۷ فرصت شغلی ایجاد شده و گام موثری در افزایش تولید ملی و ایجاد اشتغال برای گروه‌های هدف برداشته شد. در این رابطه سهم آن استان در ایجاد اشتغال به شرح زیر می‌باشد.
۱- از محل منابع قرض الحسنه اشتغالزای بانکی (بند ب. تبصره ۱۶)، ۴۱۶ میلیارد و ۶۳۵ میلیون ریال پرداخت که ۲ هزار و ۴۱۵ نفر اشتغال ایجاد شده است.
۲- از محل منابع امدادی مبلغ ۸۱ میلیارد و ۷۰۵ میلیون ریال پرداخت و ۵۴۳ اشتغال ایجاد کرده است.
۳- از محل منابع هم افزایی با پرداخت ۳۶ میلیارد و ۱۲۵ میلیون ریال، ۲۲۶ نفر اشتغال بوجود آمده است.
۴- از محل توسعه اشتغال پایدار روستایی و عشایری ۲۵۵ میلیارد و ۳۱۳ میلیون ریال پرداخت شده است که ۹۶۷ فرصت اشتغال را ایجاد کرده است.
سرجمع ۷۸۹ میلیارد و ۷۷۸ میلیون ریال پرداخت شده است که برای چهار هزار و ۱۵۱ نفر ایجاد اشتغال شده است.
با شرح مراتب فوق، بدین وسیله از جناب عالی و همکاران محترم، فرمانداران، اعضای کارگروه اشتغال (بویژه مدیران محترم بانک‌های عامل) جهت حمایت‌های شایان توجهی که در ایجاد اشتغال برای مددجویان و نیازمندان استان نموده اید، صمیمانه تشکر و قدردانی نموده و توفیقات روز افزون جناب عالی و تمامی خدمت گزاران به نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران را از خداوند منان مسالت می‌نمایم.
ارسال نظرات