استاندار چهارمحال و بختیاری با تاکید بر اینکه تکلیف مرکز جامع سلامت و زمین چمن مصنوعی در ناحیه غرب مشخص شود، گفت: اشتغال زایی یکی دیگر از مسائلی است که باید در ناحیه غرب شهرکرد مورد بررسی و اقدام شود.
کد خبر: ۹۱۳۸۳۳۶
|
۲۵ ارديبهشت ۱۳۹۸ - ۱۸:۵۵

به گزارش خبرگزاری بسیج استان چهارمحال و بختیاری؛ استاندار چهارمحال و بختیاری در جلسه شورای هماهنگی ستاد مبارزه با مواد مخدر استان با بیان اینکه نباید با تبصره و قانون جلوی حل مشکلات گرفته شود اظهار کرد: برنامه های مبارزه با مواد مخدر همچون گذشته و با قوت بیشتر در مناطق آلوده اجرایی شود تا مانع از ایجاد فضایی امن برای توزیع کنندگان مواد مخدر شود.

اقبال عباسی با بیان اینکه همه باید برای حل این معضل در جامعه با تمام توان وارد میدان شوند، بیان داشت: رسانه‌ها میتوانند نقش بسزایی را در فرهنگ‎سازی جامعه ایفا کنند.

وی به پروژه های مناطق آلوده اشاره داشت و گفت: تاکنون بیش از 5 میلیارد تومان هزینه در جهت اجرایی شدن این پروژه ها هزینه شده است.

استاندار چهارمحال و بختیاری با اشاره به ضرورت تکمیل و ادامه این پروژه‎ها، بیان کرد: لغو این پروژه‌ها نتیجه ای جزاسترس و ناامیدی، اعتراض و نارضایتی در پی نخواهد داشت.

عباسی تلاش مضاعف مدیران و مسئولان را راه حل رفع مشکلات دانست و عنوان کرد: مالکیت اراضی مردم ناحیه غرب شهرکرد یکی از موضوعاتی است که باید توسط دستگاه قضایی حل شود تا بیش از این مالکین در این منطقه متضرر نشوند.

وی مبارزه با مواد مخدر را موضوعی ضروری در جامعه عنوان کرد و افزود:بازآفرینی منطقه ناحیه غرب شهرکرد باید با تلاش بیشتر و اعتباری بالاتر ادامه پیدا کند.

استاندار چهارمحال و بختیاری با تاکید بر اینکه تکلیف مرکز جامع سلامت و زمین چمن مصنوعی در ناحیه غرب مشخص شود، اظهار کرد: اشتغال زایی یکی دیگر از مسائلی است که باید در ناحیه غرب شهرکرد مورد بررسی و اقدام شود.

ارسال نظرات