خبرهای داغ:
مسوول دبیرخانه کانون‌های فرهنگی و هنری مساجد آذربایجان غربی گفت: مسابقه قرآنی «آفتاب انقلاب» در ارومیه برگزار می‌شود.
کد خبر: ۹۱۳۸۳۳۳
|
۲۵ ارديبهشت ۱۳۹۸ - ۱۸:۴۵

 حجت الاسلام اباذر بیگی امروز در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری بسیج در ارومیه، اظهار کرد: مسابقه بزرگ قرآنی «آفتاب انقلاب» در ارومیه برگزار خواهد شد، این مسابقه سال گذشته نیز برگزار شده بود و امسال نیز کانون محبان ام‌ابیهاء ارومیه میزبان این مسابقه خواهد بود که به‌مناسبت ارتحال رهبر کبیر انقلاب ترتیب داده شده و موضوعات آن قرآن و حضرت امام خمینی(ره) است.

وی افزود: به‌مناسبت میلاد کریم اهل بیت، حضرت امام حسن مجتبی(ع) با هماهنگی اداره‌کل فرهنگ و ارشاد اسلامی بنا بر این شده است که در بیش از ۸۰۰ کانون استان، نشست های تبیین سبک زندگی ایرانی و اسلامی برگزار شود.

وی ادامه داد: همرمان با میلاد امام حسن مجتبی(ع)، برپایی افطاری‌های ساده و اطعام ایتام نیز در کانون‌های استان خواهد بود، همچنین توزیع سبدهای ارزاق برای مستمندان نیز از سوی برخی کانون‌ها درنظر گرفته شده است.

بیگی با اشاره به برنامه‌های کانون‌های مساجد در شب‌های قدر، افزود: ویژه برنامه احیای شب های قدر، مراسم شهادت حضرت علی(ع) با محوریت ویژگی های جامعه علوی و وظایف جوانان در تحقق جامعه اسلامی و شاخص‌های خانواده ایرانی و اسلامی و تبیین صفات شیعیان واقعی را امسال خواهیم داشت.

انتهای پیام

ارسال نظرات