مدیرکل آموزش و پرورش استان در همایش مربیانبرگزاری همایش مربیان پیشتاز دانش آموزی پیشتاز سازمان دانش آموزی از فعالیت ۲۲ هزار دانش آموز در تشکل پیشتازان خبر داد و گفت: توسعه مشارکت دانش آموزان و زمینه سازی تعلیم و تربیت اسلامی در ابعاد مختلف از محور برنامه‌های سازمان دانش آموزی است.
کد خبر: ۹۱۳۸۳۲۲
|
۲۵ ارديبهشت ۱۳۹۸ - ۱۸:۳۹
هادی زارع پور با اشاره به اهداف سازمان دانش آموزی، آموختن برای زیستن، دانستن برای به کار بستن، بکار بستن برای بهتر زیستن و بهتر زیستن برای باهم بودن را چهار آرمان این بخش دانست.
مدیرکل آموزش و پرورش استان فعال سازی مجامع مختلف اعضا و مربیان، مجلس دانش آموزی، تربیت خبرنگار دانش آموز و توسعه خبرگزاری پانا را از دیگر اقدامات اجرایی شده دانست.
رئیس آموزش و پرورش شهرستان بویراحمد از واگذاری ساماندهی تهیه و توزیع لباس فرم مدارس به سازمان دانش آموزی خبر داد.
علی حسن زاده افزود: هدفگذاری اجرای چندین برنامه توسط سازمان دانش آموزی در سال تحصیلی پیش رو نیز انجام شده است.
حسن زاده با اشاره برگزاری برنامه سیل مهربانی، از مشارکت چهل هزار دانش آموز در این آئین خبر داد.
وی گفت: همچنین برنامه یاوران انقلاب با حضور ۲۰۰۰ دانش آموز انجام گرفت و اجرای مانور مدرسه ایمن با شعار مدرسه ایمن و جامعه تاب آور نیز محقق شد.
مدیر سازمان دانش آموزی استان با تاکید بر پرورش دانش آموزان در تراز انقلاب اسلامی، بر تحقق بیانیه گام دوم انقلاب اسلامی تاکید کرد.
سید نظام مرادی با تاکید بر توسعه مهارت آموزی در بین دانش آموزان، گفت: یکی از اهداف سازمان دانش آموزی رشد مهارت آموزی با برنامه‌های کارشناسی شده در میان جامعه هدف است.
ارسال نظرات