خبرهای داغ:
سرپرست مدیریت پیشگیری و رفع تخلفات شهری شهرداری همدان خبر داد
سرپرست مدیریت پیشگیری و رفع تخلفات شهری شهرداری همدان از ضرب و جرح ماُمور وظیفه‌شناس شهرداری همدان توسط عاملان ساخت و ساز غیر مجاز خبر داد.
کد خبر: ۹۱۳۸۳۰۰
|
۲۵ ارديبهشت ۱۳۹۸ - ۱۷:۵۰

ضرب و جرح ماُمور وظیفه‌شناس شهرداری همدانحسین مردانی در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری بسیج در همدان اظهار داشت: پس از مشاهده ساخت و ساز غیرقانونی در ساعت ۱۸ روز گذشته در منطقه شهرک فرهنگیان همدان،گشت خودرویی واحد کنترل ساختمان اقدام به صدور اخطاریه و تعطیلی تخلف مورد نظر می‌کند که متاسفانه یکی از افراد حاضر در محل ناجوانمردانه با یک شیء فلزی به سمت مامور شهرداری حمله و وی را از ناحیه دست بشدت مورد ضرب و جرح قرار می‌دهد.

وی در ادامه ضمن مساعد اعلام کردن وضع جسمانی مامور شهرداری بعد از اعزام به بیمارستان و عمل جراحی تصریح کرد: پس از این اقدام و با حضور عوامل نیروی انتظامی فرد ضارب شناسایی و تحویل مقامات قضایی شد .

سرپرست مدیریت پیشگیری و رفع تخلفات شهری شهرداری همدان ابراز کرد:گشت خودرویی کنترل ساختمان به صورت شبانه روزی و قاطعانه در چهار منطقه شهری در حال انجام است و این مدیریت بدون اغماض و مماشات با هرگونه ساخت و ساز غیر مجاز در محدوده و حریم قانونی شهر برخورد خواهد کرد.

وی در پایان ضمن دعوت از کلیه شهروندان به رعایت قوانین و مقررات شهری درخواست کرد: هر گونه ساخت و ساز غیر مجاز را از طریق سامانه تلفنی ۱۳۷ شهرداری گزارش کنند.

انتهای پیام/

ارسال نظرات