خبرهای داغ:
رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی آذربایجان غربی:

راهپیمایی روز قدس نمایش بی‌بدیلی از وحدت و همدلی است

رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی آذربایجان غربی گفت: راهپیمایی روز قدس نمایش بی‌بدیلی از وحدت و همدلی است.
کد خبر: ۹۱۳۸۲۹۲
|
۲۵ ارديبهشت ۱۳۹۸ - ۱۷:۰۷

 محسن شکرنیا امروز در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری بسیج در ارومیه، اظهار کرد: راهپیمایی روز قدس یک نمایش بی‌بدیلی از همدلی، اتحاد و هم‌افزایی در جهان اسلام است، به طوری که این راهپیمایی باشکوه لرزه بر تن دشمنان انقلاب و اسلام می‌اندازد.

وی با اشاره به اینکه روز قدس امسال باید متفاوت‌تر از سال‌های گذشته برگزار شود، افزود: راهپیمایی روز قدس که به عنوان آخرین جمعه ماه رمضان توسط امام راحل در دفاع از مسلمانان مظلوم فلسطین نامگذاری شده است، در روز جمعه ۱۰ خرداد ماه امسال با حضور پرشکوه مردم روزه‌دار و همیشه در صحنه آذربایجان غربی در شهرهای مختلف استان، راس ساعت ۱۱ صبح برگزار می‌شود و به سمت مصلی امام خمینی(ره) ادامه خواهد داشت.

این مسوول با بیان اینکه ملت بزرگ ایران اسلامی با حضور پرشور و حداکثری در آئین‌های عبادی و سیاسی مختلف نشان می‌دهند که همچنان دلبسته انقلاب اسلامی ایران هستند، اضافه کرد: بنابراین در راهپیمایی امسال نیز حضور پرشوری خواهند داشت.

وی با بیان اینکه با افزوده شدن به سن انقلاب اسلامی، توطئه‌ها و دشمنی‌ها نسبت به کشورمان بیشتر می‌شود، اضافه کرد: اکنون که چهل سال از پیروزی انقلاب اسلامی ایران می‌گذرد، شاهد هستیم هرسال نسبت به سال قبل حساسیت‌ها و دشمنی‌ها نسبت به کشور ما بیشتر می‌شود، بنابراین مناسبت‌هایی نظیر روز قدس فرصت مغتنمی برای دفاع از انقلاب اسلامی است.

این مسوول با بیان اینکه باید با حضور همه جانبه در تمامی عرصه‌ها با توطئه‌های دشمنان مقابله کنیم، اضافه کرد: روز قدس امسال باید متفاوت‌‌تر از سال‌های گذشته برگزار شود، چرا که انقلاب اسلام به گام دوم خود وارد شده است، حال آنکه دشمن انتظار چنین چیزی را نداشت.

انتهای پیام

ارسال نظرات
آخرین اخبار