مدیر فرهنگی تبلیغات سپاه قائم شهر اظهار کرد:

ترویج معارف اصیل اسلامی با اجرای محافل انس با قرآن

مدیر فرهنگی تبلیغات سپاه قائم شهر از برگزاری چهار محفل انس با قرآن کریم در سپاه قائم شهر خبر داد و گفت:اجرای محافل انس با قرآن ترویج معارف اصیل اسلامی است.
کد خبر: ۹۱۳۸۲۵۶
|
۲۵ ارديبهشت ۱۳۹۸ - ۱۴:۴۳

به گزارش خبرگزاری بسیج از مازندران، مقداد ذبیحی ظهر امروز در گفتگو با خبرنگار ما با اشاره به برگزاری چهار محفل انس با قرآن کریم در سپاه قائم شهر ،انس با قرآن را از راه های تقرب به خداوند بر شمرد و گفت : قرائت قرآن به ویژه در ماه مبارک رمضان دارای برکات فراوانی است و مورد تاکید وسفارش نبی مکرم اسلام (ص)،ائمه اطهار (ع) وبزرگان دینی ما است.

مدیر فرهنگی تبلیغات ناحیه مقاومت بسیج قائم شهر اظهار کرد : به فرموده پیامبر اکرم(ص)قرائت قرآن زنگارهای دل را می زداید وصیقل می دهد بنابر این ماه مبارک فرصت مناسبی برای انس و الفت با کتاب الهی در مسیر تقرب الی الله است.

ذبیحی در ادامه افزود : با برنامه ریزی انجام شده و برگزاری جلسات هماهنگی روز های پنج شنبه ماه مبارک برنامه محفل انس باقران کریم با حضور پایوران وسربازان در دستور کار قرار گرفت تا هر بیشتر از وجود این کتاب الهی در ماه مبارک رمضان بهره ببریم لذا با دعوت از قاریان ممتاز و گروه های همخوانی این برنامه در نمازخانه ناحیه در روز های معین شده به مرحله اجرا در خواهد آمد.

وی در پایان خاطر نشان کرد : به فضل الهی بر آنیم تا در سال رونق تولید بتوانیم در مسیر قرآن ثابت قدم بمانیم و طبق دستورات الهی عمل کنیم.

انتهای پیام/

ارسال نظرات
پر بیننده ها