دومین جشنواره گل محمدی با هدف آشنایی بیشتر مردم با آداب و رسوم مردم منشاد به ویژه در برداشت گل محمدی و گلابگیری و معرفی منطقه برگزار می‌شود.
کد خبر: ۹۱۳۸۲۴۲
|
۲۵ ارديبهشت ۱۳۹۸ - ۱۳:۵۲
به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج از یزد، دومین جشنواره گل محمدی با هدف آشنایی بیشتر مردم با آداب و رسوم مردم منشاد به ویژه در برداشت گل محمدی و گلابگیری و معرفی منطقه برگزار می‌شود.
این جشنواره گل محمدی که به‌صورت زنده از صداوسیمای یزد پخش می‌شود همراه با برپایی نمایشگاه گل و گلاب، غرفه محصولات محلی و صنایع‌دستی، اجرای نمایش‌های خیابانی، تقدیر از برگزیدگان تئاتر ۹۷ و گل‌ریزان به‌منظور حمایت از آزادی زندانیان جرائم مالی غیر عمد همراه با برنامه‌های شاد و جشن مورخ جمعه ۲۷ اردیبهشت ساعت ۱۶:۳۰ عصر در حسینیه بزرگ منشاد برگزار می‌شود.
در اجرای این جشنواره جهاد کشاورزی مهریز، اداره کل میراث فرهنگی و گردشگری استان یزد، شهرداری مهریز، شورای اسلامی و دهیاری منشاد، انجمن هنر‌های نمایشی استان یزد، اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی، ستاد مردمی رسیدگی به امور دیه و کمک به زندانیان نیازمند، صداوسیمای جمهوری اسلامی ایران مرکز یزد، بخشداری مرکزی و فرمانداری مهریز مشارکت دارند.
انتهای پیام/
ارسال نظرات