مدیر کل اداره راهداری مازندران با اشاره به خسارت سیل اخیر در مازندران  گفت : سیل به 1278 کیلومتر از راه های روستایی خسارت زد.
کد خبر: ۹۱۳۸۲۴۱
|
۲۵ ارديبهشت ۱۳۹۸ - ۱۳:۲۲

به گزارش خبرگزاری بسیج از مازندران، عباسعلی نجفی پیش از ظهر امروز در نشست خبری به خسارت های سیل اخیر در مازندران  اشاره کرد و گفت : سیل به 1278 کیلومتر از راه های روستایی خسارت زد.

مدیر کل اداره راهداری مازندران در ادامه افزود: 60 پل هم براثر سیل تخریب شد.

نجفی  خسارت سیل به راه ها و ابنیه مازندران را  3 هزار میلیاردریال اعلام کرد و با بیان اینکه تا کنون 100 میلیارد ریال اعتبار از بودجه استانی و ملی برای جبران خسارت اختصاص داده شد، آن را کافی ندانست و افزود:در حوزه بازسازی راه های اصلی به اعتبار ملی نیاز است.

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده ای مازندران  در بخش دیگری از سخنان خود به رانش جاده ها پس از سیل پرداخت  و خاطرنشان کرد: 1890کیلومتر از راه ها و 475 نقطه دچار رانش و ریزش شده است.

وی با بیان اینکه موقتا راه ها و نقاط رانشی باز است ابزار امیدواری کرد با تخصیص اعتبار ملی برای بازسازی راه ها اقدام شود.

مدیرکل راهداری مازندران به فرسودگی ماشین الات راهداری  اشاره و  با بیان اینکه 30 درصد از این ماشین الات فرسوده ونیازمند تعمیر هستند،یادآور شد: 80 دستگاه ماشین الات راهسازی را از بخش خصوصی اجاره کردیم.

انتهای پیام./

ارسال نظرات
پر بیننده ها