به همت بسیج سازندگی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی شهرستان سقز و همکاری کمیته امداد امام خمینی (ره) این شهرستان یک واحد منزل مسکونی مستمند در روستای کمنتو بخش سرشیو با حضور مسئولین شهرستانی افتتاح شد.
کد خبر: ۹۱۳۸۱۹۹
|
۲۵ ارديبهشت ۱۳۹۸ - ۱۱:۱۴
به گزارش خبرگزاری بسیج از کردستان، به همت بسیج سازندگی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی شهرستان سقز و همکاری کمیته امداد امام خمینی (ره) این شهرستان یک واحد منزل مسکونی مستمند در روستای کمنتو بخش سرشیو با حضور مسئولین شهرستانی افتتاح شد.

سرهنگ پاسدار جمشید رضایی فرمانده سپاه شهرستان سقز در حاشیه این مراسم گفت: از سال گذشته ساخت ۲۴ واحد مسکن مددجویی به همت سپاه و همکاری کمیته امداد امام (ره) در شهرستان آغاز شده است که ۱۵ واحد آن در سالگرد گرامیداشت بسیج سازندگی افتتاح شد که امروز هم یک واحد دیگر آن در روستای محروم کمنتو به بهره برداری رسید.

فرمانده سپاه سقز عنوان کرد: برای ساخت هرکدام از این واحد‌های مسکونی ۳۵۰ میلیون ریال به همراه نیروی انسانی توسط سپاه پاسداران هزینه شده است.

جمشید رضایی بیان کرد: از شش ماهه دوم سال ۹۷ تا هم اکنون در کنار ساخت خانه‌های مستمند تعداد ۱۰ مسجد بازسازی و یک پروژه آبرسانی نیز به ارزش اعتباری یک میلیارد و صد و پنجاه میلیون ریال توسط سپاه این شهرستان اجرا شده است.

سرهنگ رضایی در پایان اظهار داشت: سپاه سقز برنامه‌های متعددی در امر محرومیت زدایی در شهرستان طراحی کرده است که به یاری حق تعالی در حال اجرا و در آینده‌ای نه چندان دور از آن‌ها بهربرداری خواهد شد.
 
انتهای پیام/7727
ارسال نظرات