مسئول بسیج سازندگی سپاه ناحیه خواف:

برای کم رنگ شدن محرومیت شهرستان خواف نیاز به مدیران جهادی داریم

مسئول بسیج سازندگی سپاه ناحیه خواف تاکید کرد: برای کم رنگ شدن محرومیت شهرستان نیاز به مدیرانی با روحیه بسیجی و جهادی داریم.
کد خبر: ۹۱۳۸۱۷۹
|
۲۵ ارديبهشت ۱۳۹۸ - ۱۱:۲۵
به گزارش خبرگزاری بسیج از خراسان رضوی؛ مرتضی فلاح در نشست خبری در خواف اظهار داشت: سازمان بسیج سازندگی که در ایام ۱۹ سالگی خود به سر می‌برد توانسته حس جهاد با نفس را در بین بسیاری از جوانان این کشور روشن کند تا این جوانان بتوانند با مدیریت جهادی خود در آینده نه چندان دور در پست‌های مدیریتی کشور، نظام اسلامی را از بن بست‌هایی که بعضا با سوء مدیریت‌ها به ما نزدیک شده عبور دهند.

وی گفت: بسیج سازندگی ناحیه مقاومت خواف به لطف خدا در یک سال گذشته به همت جهادگران خود توانسته در عرصه‌های مختلف به خوبی نقش خود را ایفا کند و ان شاالله امیدواریم این جهادگران با همین روحیه جهادی خود در آینده نه چندان دور با توجه به تخصص و تحصیلاتشان در پست‌های مدیریتی شهرستان قرار گیرند تا بتوانند کمک شایانی به کمرنگ شدن و در ادامه به رفع محرومیت در شهرستان کمک کنند.

در ادامه مسئول بسیج سازندگی ناحیه خواف افزود: در یک سال گذشته جهادگران شهرستان در عرصه‌های مخلف از جمله عمرانی، اقتصاد مقاومتی، فرهنگی، آموزشی و... در قالب قریب به ۱۰۰۰ نفر روز فعالیت داشته اند که از جمله می‌توان اشاره کرد به مرمت مسجد ۳ مورد، احداث و تکمیل خانه عالم ۳ مورد، ساخت کامل ۳۷ دستگاه منزل مسکونی برای عزیزان تحت پوشش کمیته امداد امام خمینی (ره) و بهزیستی، مرمت منزل معسر ۶۰ مورد، ساخت حمام و سرویس بهداشتی ۷۰ مورد، مرمت و لایروبی قنات ۵ رشته، اجرای طررح آبرسانی روستایی و کشاورزی در ۳ روستای نهور، مژن آباد و نیاز آباد، اهداء بیش از ۲۵۰۰ بسته معیشتی در بین خانواده‌های نیاز مند، اطعام بیش از ۵۰۰۰ نفر از افراد بی بضاعت در ماه مبارک رمضان سال گذشته، اهداء ۱۱۶ سری جهیزیه به نوعروسان و آقاد داماد‌های تحت پوشش سازمان‌های حمایتی و اهداء لوازم التحریر به بیش از ۶۰۰۰ دانش آموز نیازمند در سطح شهرستان که در مجموع قریب به ۳ میلیارد تومان برای اجرای این برنامه‌ها هزینه شده است اشاره کرد.
 
وی گفت: ایجاد اشتغال برای ۱۰ نفر با اعطای ۲ میلیارد ریال تسهیلات از دیگر فعالیت‌های یک سال گذشته بسیج سازندگی ناحیه خواف می‌باشد.

 فلاح گفت: در روز‌های اولیه وقوع سیل در کشور گروهی از جهادگران شهرستان در این مناطق حضور یافتند و ان شاا... برنامه ریزی خواهیم کرد تا بعد از ماه مبارک رمضان برای اجرای طرح جهاد همبستگی ملی (هر مسجد یک منزل) به این مناطق اعزام شوند.

وی افزود: تا به امروز مردم نوع دوست شهرستان قریب به ۱۰ میلیون تومان کمک نقدی و قریب به ۵۸ میلیون تومان کمک‌های غیر نقدی خود شامل برنج، آرد، آب، پوشاک و... را برای کمک به هم وطنان سیل زده تحویل بسیج سازندگی ناحیه داده اند.

مسئول بسیج سازندگی سپاه ناحیه خواف در پایان عنوان کرد ما مجدد آمادگی خود را به همه دستگاه‌های اجرایی شهرستان برای کم رنگ کردن محرومیت منطقه اعلام می‌نماییم.
ارسال نظرات
پر بیننده ها