خبرهای داغ:
مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در سپاه ناحیه ملایر:
مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در سپاه ناحیه ملایر گفت: همه مردم باید از ولایت پیروی کنند و مطیع محض باشند و این رمز موفقیت و پیروزی در برابر دشمنان است.
کد خبر: ۹۱۳۸۱۷۶
|
۲۵ ارديبهشت ۱۳۹۸ - ۱۱:۲۷

پیروی از ولایت رمز موفقیت و پیروزی در برابر دشمنان استبه گزارش خبرگزاری بسیج از ملایر، حجت الاسلام حمزه شیرزادی در جمع کارکنان سپاه ناحیه ملایر به مناسبت ماه مبارک رمضان بیان داشت: آشتی با خدا، آشتی با بندگان خدا، مدیریت وقت، انس با قرآن کریم، دعا و نیایش، کسب معرفت، کسب تقوا و پیوند با ولایت از فرصت‌های ماه مبارک رمضان است.

وی افزود: با توجه به آیات قرآن و ادعیه ماه مبارک رمضان و اعمال شب قدر چنین نتیجه حاصل می‌شود که عبادت خداوند تبارک و تعالی بدون اطاعت از ولی خدا معنایی ندارد.

مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در سپاه ناحیه ملایر ابراز داشت: در عصر غیبت، انسان مومن باید باور قلبی داشته باشد که در نظام اسلامی فرمانده یک نفر است و دیگران باید در هر پست و جایگاهی که باشند از او اطاعت کنند و همه مردم باید از ولایت پیروی کنند و مطیع محض باشند و این رمز موفقیت و پیروزی در برابر دشمنان است.

وی ادامه داد: سرپیچی از تاکید رهبر معظم انقلاب در برخورد با مفسدین، بی‌توجهی به فرهنگ دینی، اهمیت ندادن به اقتصاد مقاومتی و واردات و صادرات بی‌رویه، مدیریت نکردن فضای مجازی و ایجاد جو روانی بیمار در جامعه، تلاش برای سازش و مذاکره با استکبار جهانی از  مصادیق بارز ولایت گریزی در جامعه امروزی به حساب می‌آیند.

شیرزادی ابراز داشت: متاسفانه برخی در سال 92 ادعا می‌کردند که آمریکا کدخدای دهکده است اما خوشبختانه امروزه به این نتیجه رسیده‌اند که اروپا نباید خیال کند که آمریکا کدخدای جهان است.

وی اضافه کرد: در حالی که رهبر معظم انقلاب و خیلی از دلسوزان انقلاب به کرات می‌فرمودند ما به مذاکرات موسوم به برجام خوشبین نیستیم امروزه همان افرادی که دیروز به دنبال میوه‌چینی از برجام بودند اقرار می‌کنند مگر کسی دیوانه است که با آمریکا مذاکره کند.

مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در سپاه ناحیه ملایر عنوان کرد: از نمونه‌های دیگر سرپیچی از ولایت این است که با وجود تذکرات رهبر معظم انقلاب به اجرای سند تحول بنیادی آموزش و پرورش، عده‌ای رگه‌هایی از سند 2030 در مدارس به ویژه مدارس پایتخت که نتیجه آن ترویج فساد فکری، اخلاقی و سیاسی است اجرا کرده‌اند که این باعث نگرانی مراجع، علما و حوزه‌های علمیه شده است.

انتهای پیام/

ارسال نظرات