مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه ناحیه ابهر:
مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه ناحیه ابهر گفت: ماه مبارک رمضان، ماه میزبانی خداوند وماه هجرت درونی برای سیر در دنیای باطن است.
کد خبر: ۹۱۳۸۱۷۰
|
۲۵ ارديبهشت ۱۳۹۸ - ۱۱:۲۲

حجت الاسلام محمدی در گفت وگو با خبرگزاری بسیج ضمن تبریک حلول ماه مبارک رمضان این ماه را فرصتی برای هجرت از دنيای مادی به دنيای معنوی و درونی دانست و اظهار کرد: رمضان، هجرت درونی است برای سیر در دنیای باطن، برای مرور نفسانیات و اخلاقیات ، اگر دل را در اختیار صالحات گذاشتی و مشوق به خیر و تقوا و عشق به خدا را در دل مشعل ساختی، دیگر حسنات و صالحات جریان زلالی می شود که خود به خود از آن چشمه می جوشد و از دل بر دیده تاثیر می گذارد.

 

وی خاطرنشان کرد:خداوند متعال با قرار دادن ماه مبارک رمضان فرصتی طلایی در اختیار مسلمانان قرار داده تا با استغفار و طلب آمرزش، مشمول رحمت الهی شده و گناهانشان آمرزیده شود.

 

مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه ناحیه ابهر با بیان اینکه روزه در میان سایر عبادتها جایگاه خاص و متفاوتی را به خود اختصاص داده است، افزود: هر حمد، ثنا، ستایش و عبادتی که نسبت به آفریدگار هستی انجام می گیرد، زیبا، خواستنی و دلپذیر است اما در این میان، روزه ماه مبارک رمضان رنگ و بوی دیگری دارد بنابراین محور ضیافت خدای تبارک و تعالی دعوت و لذات معنوی و روحانی و وارستگی کامل از بتهای درونی می باشد که رسیدن به این مقامات عالیه مقدمه ورود به معدن عظمت الهی است.

 

وی رسیدن به مقام قرب الهی و آمرزش گناه را از دیگر فضیلت های ماه مبارک رمضان عنوان و ابراز کرد: همه ما در این ماه باید به نوعی تمرین بندگی کنیم و از فرصت های که خداوند در این ماه عرضه داشته است به بهترین نحو استفاده کنیم.

 

این مسئول در پایان به برنامه های سپاه ناحیه ابهر درطول ماه مبارک رمضان اشاره کرد وافزود: برگزاری کلاس های تفسیر قرآن، برگزاری محافل انس با قرآن و برگزاری کلاس های اخلاق با استفاده از اساتید مجرب حوزه علمیه قم برای کلیه کارکنان پایور و سربازان وظیفه از جمله برنامه های سپاه ناحیه ابهر در طول ماه مبارک رمضان می باشد.

ارسال نظرات