مسئول دفتر کانون خادمیاری رضوی شهرستان بردسکن اعلام کرد:
مسئول دفتر کانون خادمیاری رضوی شهرستان بردسکن اعلام کرد: در شهرستان بردسکن ۱۸۵ نفر به عنوان خادمیار رضوی ثبت نام کرده اند که ۱۶۰ نفر آن‌ها برادر می‌باشند.
کد خبر: ۹۱۳۸۱۶۹
|
۲۵ ارديبهشت ۱۳۹۸ - ۱۱:۲۰
به گزارش خبرگزاری بسیج از خراسان رضوی؛ علی اکبر رجب پور در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری بسیج در خراسان رضوی؛ گفت: هر خادمیار در ماه یک روز در حرم رضوی به عنوان خادمیار افتخاری به زائران خدمت رسانی می‌کند و ۳ روز دیگر در شهرستان به محرومین و نیازمندان خدمت و سرکشی ازبیماران صعب العلاج را دارد.
 
وی با اشاره به وقوع سیل اخیر در شهرستان بردسکن گفت:در بازدیدی که رابط امداد و پشتیبانی آستان قدس رضوی از مناطق سیل زده شهرستان داشت در مرحله اول با اختصاص ۵۰۰ سبد غذایی به ارزش ۲۰۰ میلیون تومان، کمک هزینه جهیزیه به دو نوعروس به ارزش ۶ میلیون تومان و کمک در بتن ریزی زینبیه روستای محمد آباد موافقت شد.
 
وی همچنین گفت: از محل موقوفات امام رضا (ع) در شهر انابد ۵۰ راس گوسفند به ارزش ۱۰۰ میلیون تومان در قالب گوشت‌های بسته بندی شده بین سیل زدگان توزیع شد.
 
رجب پور اظهارداشت: در پی جاری شدن سیل ۴۴ رشته قنات منطقه دچار خسارت شد که با پی گیری‌های انجام شده مقرر شد با موافقت تولیت آستان قدس رضوی نسبت به مرمت و لایروبی این قنوات اقدام شود.
 
مسئول دفتر کانون خادمیاری رضوی شهرستان بردسکن ضمن تشکر از عنایت تولیت و مجموعه آستان قدس رضوی به این شهرستان گفت: سال قبل طی ۶ مرحله ۱۲۰۰ کیلو گرم گوشت تازه، ۱۲۰ مورد کارت هدیه ۱۰۰ و ۲۰۰ هزار تومانی و قریب به ۲۵۰ سبد غذایی بین نیازمندان، یتیمان و بیماران صعب العلاج توزیع شد.
ارسال نظرات
پر بیننده ها