هادی سیاسی سپاه ناحیه بردسکن بیان داشت: در انقلاب اسلامی ایران بر خلاف سایر انقلاب‌ها مذهب حرف اول را می‌زد و هرکس به این انقلاب و تاریخچه ان نگاهی بیندازد نصرت‌های الهی را در تحقق و پیروزی ان می‌توان مشاهده کرد. 
کد خبر: ۹۱۳۸۱۵۱
|
۲۵ ارديبهشت ۱۳۹۸ - ۱۰:۵۷
به گزارش خبرگزاری بسیج از خراسان رضوی؛ حجت الاسلام حسینی  در جمع کارکنان و سربازان سپاه  ناحیه بردسکن گفت: در انقلاب اسلامی ایران بر خلاف سایر انقلاب‌ها مذهب حرف اول را می‌زد و هرکس به این انقلاب و تاریخچه ان نگاهی بیندازد نصرت‌های الهی را در تحقق و پیروزی ان می‌توان مشاهده کرد. 
 
وی با اشاره به مقدمات پیروزی انقلاب اسلامی گفت: انقلاب اسلامی فراتر از تحلیل‌های مادی بود چرا که حضرت امام (ره) بر این اعتقاد بود که هرچه پیروزی می‌خواهید پیش خداست، هرچه نصرت می‌خواهید دست خداست، لذا این تحلیل با تحلیل‌های مادی و عادی متفاوت بود.
 
این هادی سیاسی در ادامه به نصرت‌های الهی در انقلاب اسلامی اشاره کرد و ماجرای طبس و طوفان شن را یکی از نصرت‌های الهی برشمرد که حضرت امام (ره) در این باره فرمود شن‌ها مامورین الهی بودند. در دفاع مقدس هم نصرت الهی در تک تک لحظه‌ها همراه رزمندگان اسلام بود؛ در ازاد سازی خرمشهر رزمندگان اسلام در مقابل ارتش تمام مسلح صدام با دست خالی ایستادگی کردند و در نهایت خرمشهر را ازاد کردند که حضرت امام (ره) فرمودندخرمشهر را خدا ازاد کرد؛ ایا این از نصرت‌های الهی نبود؟
 
وی ادامه داد: در حمله عراق به کویت، حمله امریکا به طالبان افغانستان و حمله امریکا به عراق همه این‌ها در نهایت به نفع جمهوری اسلامی ایران تمام شد و باعث اتحاد همسایگان ایران با همه ایران شد.

۹ دی یکی دیگر از الطاف الهی بود که در این انقلاب اتفاق افتاد و انقلاب را بیمه کرد؛ و ده‌ها مورد از این دست که همه را می‌توان در زمره نصرت‌های الهی برشمرد.
ارسال نظرات
پر بیننده ها