نماینده مردم چناران در مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه راه شکست دشمن در این عملیات روانی هوشیاری مردم و مسئولین است، گفت: باید مراقب برخی تحلیلگرانی که با نیت فاسق و ناصواب در تریبون‌ها کاملا از خط دشمن تبعیت می‌کنند، بود.
کد خبر: ۹۱۳۸۱۴۲
|
۲۵ ارديبهشت ۱۳۹۸ - ۱۰:۴۸
به گزارش خبرگزاری بسیج از خراسان رضوی؛ محمد دهقان درباره علت حضور فرمانده سپاه انقلاب اسلامی در مجلس گفت: سردار سلامی در جلسه غیرعلنی مجلس، از اقدام نمایندگان مجلس در دفاع از جایگاه سپاه پاسداران انقلاب اسلامی تشکر کردند و همچنین تحلیلی از اوضاع موجود کشور بویژه تحرکات اخیر آمریکایی‌ها در منطقه ارائه دادند که بسیار دلگرم کننده و قاطع بود.
 
وی با اشاره به اینکه سردار سلامی گزارشی از قدرت دفاعی جمهوری اسلامی ایران ارائه کرد، افزود: آمریکایی‌ها دست به یک عملیات روانی رسانه‌ای زده اند و قطعا به دنبال جنگ با ما نیست. اگر آمریکایی‌ها حماقت کنند طبیعتا این آمریکا است که باید شکست را تحمل کند و ضرر خواهند کرد. خود آمریکایی‌ها هم این وضعیت را می‌دانند برای همین به هیچ وجه زمینه‌ای برای جنگ وجود ندارد.
 
دهقان با بیان اینکه عده‌ای در داخل با امریکایی‌ها همصدا شده اند گفت: برخی از جریانات سیاسی در داخل کشور همیشه دنبال این بودند که مردم را به دروغ از جنگ بترسانند و خودشان را صلح طلب معرفی کنند تا مردم به سمت جریان انقلاب گرایش پیدا نکنند؛ این جریان متاسفانه در چندین انتخابات این را تجربه کرده و همواره قصد استفاده از این تجربه را در راستای اهداف سیاسی خود دارد.
 
عضو کمیسیون قضایی مجلس هدف این بوق چی‌های دشمن را ترساندن مردم دانست و گفت: این‌ها با این تحلیل‌های بی پایه و بی اساس جنگ را تبلیغ می‌کنند تا مردم کشورمان به تسلیم در برابر آمریکا تن دهند.
 
وی در باره هدف آمریکا از این عملیات روانی گفت: دشمن به دنبال این است که دل مردم را خالی کند و از طرفی محاسبات مسئولین کشور را تحت تاثیر قرار دهد؛ غایت مطلوب جبهه استکبار از فشار اقتصادی و عملیات روانی این است که مسئولین کشور را وادار کند تا پای میز مذاکره بیایند و از خواسته‌ها آمریکایی‌ها تبعیت کرده و تسلیم آن‌ها شوند.
 
دهقان با بیان اینکه راه شکست دشمن در این عملیات روانی هوشیاری مردم و مسئولین است افزود: باید مراقبت برخی تحلیلگرانی که با نیت فاسق و ناصواب در تریبون‌ها کاملا از خط دشمن تبعیت می‌کنند بود؛ این افراد به دنبال این هستند که مردم را واردار به تسلیم کنند. این‌ها عملا در خدمت عملیات روانی آمریکا قرار گرفته و به سردرمداران کاخ سفید خدمت می‌کنند.
ارسال نظرات
پر بیننده ها