خبرهای داغ:
جلسه ستاد ارتحال حضرت امام خمینی(ره) و گرامیداشت سوم خرداد امروز در فرمانداری آزادشهر برگزار شد.
کد خبر: ۹۱۳۸۱۳۳
|
۲۵ ارديبهشت ۱۳۹۸ - ۱۰:۵۰

به گزارش خبرگزاری بسیج آزادشهر ، حجت الاسلام شهابی امام جمعه آزادشهر در این جلسه شخصیت حضرت امام راحل را شخصیتی ممتاز و بی بدیل در بین همه رهبران دینی و سیاسی جهان نامید و گفت: رهبری و مدیریت الهی همراه با شجاعت در تصمیم گیری و مردمداری از ویژگی های ممتاز بنیانگذار کبیر انقلاب اسلامی بود.

حسینی فرماندار آزادشهر هم در این جلسه ماه خرداد را ماه پر حادثه ، مهم و تاریخی نامید و گفت: در همه روزهای این ماه بزرگ اتفاقات کم نظیری افتاده است که رحلت بنیانگذار کبیر انقلاب اسلامی یکی از اتفاقات ناگوار و اسفبار این ماه تاریخی است.

وی بربرگزاری هرچه با شکوه برنامه های ارتحال حضرت امام (ره)،سوم خرداد وقیام تاریخی 15 خرداد تاکید کرد.

سرهنگ محمود علیخانی فرمانده سپاه آزادشهر هم در این جلسه با اشاره به فرارسیدن سوم خرداد سالروز آزادسازی خرمشهر قهرمان گفت: رزمندگان اسلام با توکل بر خداوند و ایثار و از خود گذشتگی و تبعیت از ولایت فقیه توانستند به این پیروزی دست پیدا کنند و تمام معادلات سیاسی دشمن را برهم بزنند.

وی با اشاره به سالگرد ارتحال حضرت امام خمینی (ره) گفت: با توجه به اینکه همه ساله کاروانی را متشکل از آحاد مردم شهید پرور جهت شرکت در مراسم ارتحال حضرت امام (ره)اعزام میکردیم امسال به دلیل تقارن آن با ماه مبارک رمضان اعزام صورت نخواهد گرفت، و بصورت متمرکز مراسم سالگرد در شامگاه 13 خرداد در مصلای نماز جمعه شهرستان آزادشهر برگزار خواهد شد.

فرمانده سپاه آزادشهر همچنین تجليل از رزمندگان و شهداي عمليات بيت المقدس و حماسه سوم خرداد، تجليل از رزمندگان و شهداي عمليات بيت المقدس و حماسه سوم خرداد،برگزاري صبحگاه مشترك نیروهای مسلح و برگزاری محفل انس با قرآن کریم ویژه نيروهاي مسلح و يادگاران 8 سال دفاع مقدس را از جمله برنامه های این ستاد اعلام کرد.

انتهای پیام/

ارسال نظرات
پر بیننده ها