خبرهای داغ:
حجت الاسلام پناهیان گفت: لعنت خدا بر کسانی که گفتند با مذاکرات مشکلات مردم حل خواهد شد، این ها شعور سیاسی ندارند و شایسته ماندن بر پست های انقلاب را ندارند.
کد خبر: ۹۱۳۸۱۳۲
|
۲۵ ارديبهشت ۱۳۹۸ - ۰۹:۵۱

به گزارش خبرگزاری بسیج در قزوین، حجت الاسلام علیرضا پناهیان در مراسم یادبود و چهارمین سالگرد شهید مدافع حرم، سردار حاج حمید محمدرضایی که در مسجد امام خمینی)ره) بلوار آزارگان( غیاث آباد) قزوین برگزار شده بود اظهار کرد: معلوم است که خانواده این شهید ریشه قرانی دارند و تربیت یافته مکتب عاشورا هستند که برادرش را هم در راه خدا فدا کرده است.

وی ادامه داد: آنچه حضرت مهدی (عج) برای ظهور می خواهد، ماندن در راه شهادت و جهاد است و برای حکومت کردن فرماندار می خواهد و شهادت طلبی را برای مقاومت می خواهد. نمی خواهد مانند ابا عبدالله به میدان بروند ما برای وی کافی بودیم و برای حکومت و اداره جهان انسان الهی می خواهد که پست و مقام دنیا خرابش نکند. کافیست مانند امثال محمدرضایی داشته باشیم تا در راه حضرت ولیعصر(عج) با جان و مال خود به میدان بیاید.

پناهیان عنوان کرد: در دوران دفاع مقدس درک نمی کردیم که جوانان با چه روحیه ای به میدان می رفتند و جامعه در آن دوران محترم بودند اما مانند امروز این قدر محبوب مردم نبودند در آن دوران زخم زبان هم می زدند و تمسخر می کردند و شکوهی که برای شهدا می بینیم محصول همان استقامت در راه شهداست.

استاد حوزه و دانشگاه افزود: تاریخ در خصوص این افراد خواهند نوشت که آنهایی که منتظر شهدا بودند و تا پای جان ایستادند و با شهادت خود حقانیت خویش را اثبات کردند.
افرادی بودند که در دوران پیامبر جنگیدند و صبر کردند تا پای رکاب امیر مومنان ع به شهادت رسیدند که همان عمارها بودند به نوعی پیران امت بودند و در راه خدا برای شهادت صبر کردند.

پناهیان تصریح کرد: برای اباعبدالله حسین ع برای شهادت علی اکبر فرمودند؛خدایا فقط به خاطر تو تحمل می کنم تا اینکه بر سر پیر لشکر کربلا حاضر شد و برای حبیب ابن مظاهر هم این جمله را بیان کرد. ارزش پیران امت که صبر کردند و جز منتظران شهادت بودند بزرگی اجر آنها را نشان می دهد.

وی گفت: امام مستضعفان فرمود:پیامبر چرا پیر شد؟ من هم همان دغدغه را دارم، بعد از نزول آیه ای از سوره هود پیامبر دیگر نخندید، زیرا اطرافیان وی هم باید استقامت می کردند آیا انقلابیون بعد از امام امت در مسیر خواهند ماند؟
الان برخی از انقلابیون هستند که با تمام افتضاحات و خسارتی که به این ملت زد هنوز ایستادند و می گویند ما راهی جز مذاکره نداریم.

استاد حوزه و دانشگاه گفت: لعنت خدا بر کسانی که گفتند با مذاکرات مشکلات مردم حل خواهد شد، این ها شعور سیاسی ندارند و شایسته ماندن بر پست های انقلاب را ندارند. اگر انقلابیون می دانستند که آمریکایی ها خیانت می کنند باید با آنها برخورد و محاکمه شوند و اگر نمی دانستند حماقت سیاسی کردند و این یا جنایت است یا حماقت!!

پناهیان گفت: در پیش بینی معقول آقا فرمودند؛ من خوش بین نیستم و اگر آقا می گفتند خوش بین هستم در بینش سیاسی رهبری شک می کردیم. مردم گناهی ندارند و این آقا گفت من بدون جنگ مشکل کشور را حل می کنم و به وی رای دادند.
زمین و زمان را به هم می دوزند وقتی نتیجه نداد گردن دیگران می اندازند و پیامبر فرمود؛ سوره هود من را پیر کرد و امام مستضعفان دوباره در پایان عمرش این موضوع را گوش زد کرد.

ارسال نظرات
پر بیننده ها