دادستان شهرگلبهار خبرداد:

انهدام و دستگیری باند تولید وتوزیع مواد مخدر شیشه در گلبهار

دادستان عمومی وانقلاب شهر گلبهار از انهدام و دستگیری باند تولید وتوزیع مواد مخدر شیشه در گلبهار خبر داد.
کد خبر: ۹۱۳۸۱۲۷
|
۲۵ ارديبهشت ۱۳۹۸ - ۱۰:۲۶
خلیل الله برزنونی  در گفت وگو با خبرنگار خبرگزاری بسیج در خراسان رضوی گفت: در پی عملیات اطلاعاتی و شناسایی سربازان گمنام امام زمان (عج) واخبار واطلاعات به دست آمده از فعالیت باند پنج نفره تولید کننده مواد مخدر شیشه در شهرگلبهار بلافاصله دستورات قضایی لازم صادر و در یک اقدام ضربتی و غافلگیرانه با حضور سربازان گمنام امام زمان (عج) و مامورین پلیس مبارزه با مواد مخدر شهرستان هر پنج نفراعضای باند در محل منزل مورد نظر (محل تولید موادمخدرشیشه) دستگیرشدند.
 
دادستان شهر گلبهار در ادامه با اشاره به موادمکشوفه در این عملیات گفت: در این عملیات قریب به سه کیلوگرم موادمخدرشیشه آماده برای فروش وتوزیع که بسته بندی شده بود کشف وعلاوه برآن نزدیک به یکصد کیلوگرم مواد پیش ساز تولید شیشه که همگی درظروف آماده جهت تولیدبه همراه لابراتور‌های مخصوص تولید شیشه کشف وضبط شد.
 
برزنونی همچنین یادآورشد: از اعضای این باند یک قبضه کلت جنگی به همراه تعدادی فشنگ و یک دستگاه پول شمار ومبلغ ۱۵۷ میلیون ریال وجه نقدناشی از فروش موادمخدر کشف وضبط گردید.
 
دادستان عمومی و انقلاب شهرگلبهاربا اشاره به گستره فعالیت این باند گفت: حسب اخبار و اطلاعات واصله اعضای این باند، موادمخدر شیشه را در گلبهار تولید و با استفاده از سه دستگاه خودرو در مشهد مقدس و برخی شهر‌های استان توزیع می‌نمودند که سه دستگاه خودرو نیز در همین زمینه توقیف شد. لازم به ذکراست کلیه اعضای این باند مخوف ساخت وتوزیع موادمخدر با صدور قرار بازداشت موقت روانه زندان شدند.
ارسال نظرات
پر بیننده ها