خبرهای داغ:
فاطمه اسدزاده
دبیر شورای تبیین مواضع بسیج دانشجویی دانشگاه‌های استان فارس خطاب به فرمانده سپاه لامرد:
دبیر شورای تبیین مواضع بسیج دانشجویی دانشگاه‌های استان فارس در نامه‌ای خطاب به فرمانده ناحیه مقاومت سپاه شهرستان لامرد از وی به خاطر به نقد گذاشتن عملکردش در محضر دانشجویان تشکر کرد.
کد خبر: ۹۱۳۸۱۱۳
|
۲۵ ارديبهشت ۱۳۹۸ - ۰۹:۲۳

به گزارش خبرگزاری بسیج از فارس، سجاد جباری دبیر شورای تبیین مواضع بسیج دانشجویی دانشگاه های استان فارس در نامه ای خطاب به فرمانده ناحیه مقاومت سپاه شهرستان لامرد از وی به خاطر به نقد گذاشتن عملکردش در محضر دانشجویان تشکر کرد.

متن این نامه به شرح زیر است:

جناب آقای سرهنگ حسن عبداله زاده

فرمانده محترم ناحیه مقاومت سپاه شهرستان لامرد

سلام علیکم

این یک حقیقت بلاشک است که با صرف اندکی زمان و بکارگیری اندیشه ذیل تعالیم دین مبین اسلام درحوزه زمامداری و مدیریت جامعه اسلامی، بی شک به دستورات و رهنمود هایی دست خواهیم یافت که در دنیا هیچ مکتب و دانشگاهی نظیر آن را به خود ندیده است. با تورق افکار و آموزه های حضرت امیر (ع) و امامین انقلاب، یکی از تعالیم کلیدی که به ظن اینجانب بسیار جلب توجه می کند موضوع فراهم آوردن بستر نقد حاکمان و مسئولین جامعه اسلامی توسط نخبگان آن جامعه و حتی عوام الناس است چرا که در اینصورت باب استبداد بسته شده و باب مشورت و تلنگر و اصلاح گشوده می شود.

سرهنگ عزیز؛

خبر تشریف فرمایی حضرتعالی در بین دانشجویان بسیجی آن شهرستان و حرکت شجاعانه شما در به نقد گذاشتن عملکردتان در محضر دانشجویان و همچنین تواضع شما در پذیرش خطا های احتمالی در این وانفسای ناشنوایی مسئولین اعم از خرد و کلان بسیار قابل ستایش است و یقینا این نوع نگاه و رفتار، نشان از لیاقت و همت والای شما در عمل به وظایفتان دارد که شجاعت و جسارت این حرکت پسندیده را به جنابعالی داده است.

امیدوارم این موضوع الگویی شود برای مسولین آن شهرستان و این استان و در نهایت کشور عزیزمان ایران؛ چرا که بی شک برای تحقق دولت اسلامی در مسیر نیل به تمدن اسلامی نیازمند هرچه فراگیرتر شدن روحیات این گونه می باشیم.

ارسال نظرات
پر بیننده ها