معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار هرمزگان، گفت: روابط عمومی باید مشاور امین کارکنان و مدیر دستگاه باشد
کد خبر: ۹۱۳۸۱۱۰
|
۲۵ ارديبهشت ۱۳۹۸ - ۱۰:۲۶

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج هرمزگان، ایرج حیدری معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار هرمزگان، در نشست صمیمی با مسئولین روابط عمومی های دستگاه های اجرایی استان ضمن تبریک ماه مبارک رمضان گفت: جامعه بشری ما امروز در قرن 21  در بحث ارتباطات فرای گذشته است.

دکتر حیدری، افزود: ارتباطات یکی از مهمترین وسایل و ابزار برای پیشرفت جامعه است، اگر جامعه ای، کشوری نتواند از ارتباطات بهره بگیرد نمی تواند در دنیا به جایی برسد.

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار هرمزگان، ادامه داد: روابط عمومی یک علم،  یک زیبایی و یک علم اجتماعی است که این علم هنر درون و بیرون دستگاه را به هم وصل می کند، روابط عمومی برتر است که بتواند این علم را به خوبی انجام دهد.

وی، در ادامه گفت: مدیران روابط عمومی و رئیس دستگاه باید به عملکرد و انجام کار دو سو باهم تعامل و ایمان داشته باشند، روابط عمومی باید مشاور امین کارکنان و مدیر دستگاه باشد و دستگاه ها باید به این امر توجه کنند که روابط عمومی امین آنهاست.

دکتر حیدری،  بیان کرد: روابط عمومی باید بتواند عملکرد دستگاه را به موقع انعکاس دهد، روابط عمومی مسئول و پاسخگو رسانه ها ست، اعضای رسانه بیرونی باید مورد احترام رئیس دستگاه و روابط عمومی قرار بگیرند.

ارسال نظرات