رئیس بسیج ورزشکاران بوشهر گفت: در استان ۱۹۰ ورزشکار شهید شناسایی شده که برای تجلیل از این حماسه‌آفرینان کمیته ورزش کنگره سرداران و ۲۰۰۰ شهید بوشهر تشکیل شده است.
کد خبر: ۹۱۳۸۱۰۶
|
۲۴ ارديبهشت ۱۳۹۸ - ۱۳:۰۵

به گزارش خبرگزاری بسیج از بوشهر، روح الله فرزین صبح امروز در نشست ورزشکاران با استاندار بوشهر با بیان اینکه ورزشکاران بسیجی بوشهر در صحنه‌های ملی و بین‌المللی می‌درخشند اظهار داشت: ورزشکاران بسیجی استان بوشهر در کسب مدال‌های قهرمانی در میدان‌های ملی و جهانی پیشگام هستند.

وی با اشاره به فعالیت بسیج ورزشکاران در عرصه‌های فرهنگی و اعتقادی تصریح کرد: ورزشکاران با این فرهنگ و روحیه در میدان‌های مختلف ورزشی به‌ویژه در صحنه‌های بین المللی، منش و روش جوانمردی خود را به نمایش می‌گذارند.

رئیس بسیج ورزشکاران استان بوشهر با تاکید بر ترویج فرهنگ بسیجی در بین ورزشکاران گفت: ترویج فرهنگ بسیج در بین ورزشکاران، شناسایی و جذب قهرمانان استانی، ملی و بین المللی، برنامه ریزی برای حضور ورزشکاران در میدان‌های مختلف با نماد فرهنگی و اسلامی از مهم‌ترین اهداف بسیج ورزشکاران است.

فرزین به فعالیت کمیته ورزش استان بوشهر در کنگره سرداران 2000 شهید استان اشاره کرد و افزود: یکی از دستگاه‌های اجرایی استان که در این کنگره همکاری لازم را با بسیج ورزشکاران داشته اداره کل ورزش و جوانان استان بوشهر است که دو جلسه در این زمینه تشکیل شده و اعضای کمیته این ستاد نیز مشخص شده‌اند.

وی، با بیان اینکه  کنگره سرداران و 2000 شهید استان بوشهر اواخر امسال برگزار می‌شود گفت: در استان بوشهر 190 ورزشکار شهید شناسایی شده که برای تجلیل از این حماسه‌آفرینان کمیته ورزش کنگره سرداران و 2000 شهید استان بوشهر تشکیل شده است.

رئیس بسیج ورزشکاران استان بوشهر با اشاره به ارائه آثار شهدای ورزشکار استان بوشهر خاطر نشان کرد: تاکنون 101 آثار در زمینه تصویر و دست نوشته‌های ورزشکاران شهید استان بوشهر بدست آمده که به‌زودی منتشر می‌شود.

 مدیر کل ورزش و جوانان استان بوشهر در این نشست به شرایط میزبانی استان بوشهر در 12 رشته ورزشی در رده بین المللی اشاره کرد و افزود: با توجه به زیر ساخت‌های مناسب استاندارد این استان شرایط میزبانی مسابقات کشوری ، اردوهای ملی و همچنین بین المللی را دارد.

احمد بهروزیان‌فرد تصریح کرد: با حمایت استاندار بوشهر450 میلیون  تومان به هیئت‌های ورزشی استان از اعتبارات سال 97 تخصیص یافت.

وی با بیان اینکه بخشی از این اعتبارات بین هیئت‌های  شهرستانی توزیع شد گفت: 73 میلیارد تومان اعتبارات سفر رئیس جمهور به استان کمک شایانی به توسعه ورزش استان بوشهر دارد.

انتهای پیام/

ارسال نظرات