مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه انصارالمهدی (عج)استان زنجان گفت: وقتی تسلیم بودن در برابر خداوند به منظور فداکاری در راه او باشد همه افعال انسان خدایی می شود و بعد از آن به مرحله شکست ناپذیری می رسیم مانند موضوع کربلا، هر چیزی که در آن حادثه اتفاق افتاد از ابتدای حرکت اباعبدالله تا به انتها همگی تسلیم در برابر خواست الهی بود.
کد خبر: ۹۱۳۸۰۸۵
|
۲۵ ارديبهشت ۱۳۹۸ - ۰۹:۵۰

به گزارش خبرگزاری بسیج وبه نقل از خبرگزاری بسیج قزوین، حجت الاسلام بیگدلی در جمع کارکنان سپاه صاحب الامر(عج) با اشاره به این موضوع که انقلاب اسلامی همواره مورد عنایت و توجه الهی بوده است و از نصرت الهی بهره مند شده، اظهار کرد: اگر نصرت الهی شامل حال ما نمی شد با این مشکلات متعدد که بر سر راه انقلاب اسلامی قرار گرفت، انقلاب نمی توانست دوام بیاورد.

 

وی ادامه داد: با نگاهی به تاریخ و انقلاب هایی که پیش از انقلاب اسلامی اتفاق افتاده است می بینیم گرایشات شرقی و غربی، مارکسیستی و یا لیبرالی در شکل گیری آنها نقش داشته اما انقلاب ما یک انقلاب اصیل و مستقل برگرفته از اندیشه ناب اسلامی می باشد.

 

بیگدلی با یادآور شدن شعار های انقلاب اسلامی گفت: استقلال، ازادی و عدالت از پایه های این انقلاب است، در عین حال مردم همواره با انقلاب همراه بودند و هر جا که انقلاب نیاز داشته است پای کار بوده اند، انقلاب ما با این خصوصیات بارز برای هیچ کس جز امام راحل ما قابل پیش بینی نبود.

 

وی توضیح داد: یک قدرت پشت پرده و یک اراده عظیم به ما کمک کرد تا بتوانیم این طاغوت و رژیم تا دندان مسلح را که قدرت منطقه هم محسوب می شد در هم بشکنیم و آمریکا هرگز چنین تصوری نمی کرد!

 

مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه انصار المهدی (عج) استان زنجان اذعان کرد: اگر می بینیم مردم مصر، لیبی، تونس دست به انقلاب زدند همه اینها با تاثیر پذیری از انقلاب ایران می باشد، علت هم در حقانیت و خواسته های منطقی انقلاب ایران است.

 

حجت الاسلام بیگدلی در بخش دیگری از سخنان خود به موضوع تسلیم بودن در برابر خداوند اشاره کرد و گفت: وقتی تسلیم بودن در برابر خداوند به منظور فداکاری در راه او باشد همه افعال انسان خدایی می شود و بعد از آن به مرحله شکست ناپذیری می رسیم مانند موضوع کربلا، هر چیزی که در آن حادثه اتفاق افتاد از ابتدای حرکت اباعبدالله تا به انتها همگی تسلیم در برابر خواست الهی بود.

 

وی ادامه داد: همه ما در هر جایگاهی باید تقوای اجتماعی، سیاسی و نظامی را رعایت کنیم، وقتی همه جوانب را ببینیم و در همه زمینه ها متصل به خدا باشیم همه کارهای ما خدایی می شود، سردار رشید اسلام سلیمانی همواره در همه کارها رنگ و بوی الهی را دارد لذا نصرت الهی را نیز به همراه دارد.

 

این مسئول با اشاره به این که انگیزه الهی داشتن موجب ماندگاری کارها می شود عنوان کرد: اگر در برجام انگیزه الهی داشتیم امروز با این مشکلات رو به رو نبودیم، آزموده را آزمودن خطا است و امروز داریم تاوان عدم استفاده از تجربه گذشته را می دهیم.

 

مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه انصار المهدی (عج) استان زنجان تصریح کرد: انقلاب ما همه جوانب را در نظر می گیرد، چرا که از اهل بیت تاثیر می گیرد و آنها همه ابعاد را در زندگی مورد توجه قرار داده اند.

 

وی عنوان کرد: ما اشکالاتی در دولت سازی داریم با این حال در مجامع بین المللی حضور ما به معنای امنیت است و چطور این امنیت را ایجاد کرده ایم؟ در اسلام مرزی وجود ندارد و این دین و برکاتش شامل همه مکان ها و زمان ها می شود.

 

بیگدلی با یادآوری موضوع انتخابات عنوان کرد: در این امر هم اگر خدا را برتر از فرد و گروه ببینیم اگر پیروز شویم و یا حتی رای نیاوریم باز هم پیروزیم، در موضوع طبس آمریکا 118 نفر از نیروهایش را آورد تا علاوه بر شناسایی نیروهای گروگان را آزاد کنند اما حین بی اطلاعی ما نصرت الهی شامل حالمان شد همان طور که امام فرمودند شنها مامور خدا بودند.

 

این مسئول در خاتمه مطرح کرد: بی تفاوتی به خواست خداوند همواره موجب شکست می شود، ماه مبارک رمضان این فرصت را به ما می دهد که با خداوند آشتی کنیم و مانند دوران دفاع مقدس در کار، زندگی، قضاوت، بیان خداوند را در نظر داشته باشیم و بدانیم که با این رویه زمینه ظهور را هم فراهم آورده ایم.

ارسال نظرات