خبرهای داغ:
مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در سپاه ناحیه کبودراهنگ عنوان کرد

نصرت الهی رمز پیش روندگی انقلاب اسلامی

مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در سپاه ناحیه کبودراهنگ گفت: رمز پیش روندگی انقلاب اسلامی نصرت‌های الهی است.
کد خبر: ۹۱۳۸۰۷۷
|
۲۵ ارديبهشت ۱۳۹۸ - ۰۹:۴۰

نصرت الهی رمز پیش روندگی انقلاب اسلامیبه گزارش خبرگزاری بسیج از کبودراهنگ، حجت الاسلام قاسم دهنوی در نشست سیاسی در سپاه ناحیه کبودراهنگ با اشاره به توطئه‌ها و خطراتی که در این سال‌ها متوجه انقلاب اسلامی بوده است، اظهار داشت: در گام اول انقلاب اسلامی چه خطرها و چه توطئه‌هایی برای جمهوری اسلامی پیش آوردند اما جمهوری اسلامی ایران با نصرت‌های مستمر الهی محکم و استوار در جای خود ایستاده است.

وی با اشاره به آیات قرآن مجید در رابطه با نصرت الهی برای پیروان راه حق و با بیان اینکه رمز پیش روندگی انقلاب اسلامی نصرت‌های الهی است، عنوان کرد: یاری خداوند برای پیروان راه حق از وعده‌های حتمی خداوند متعال است.

مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در سپاه ناحیه کبودراهنگ با اشاره به پیروزی چند صد نفری مسلمانان در برابر چند هزار نفری دشمن در جنگ بدر گفت: در سال ۱۳۵۶، ایران توسط کارتر رئیس جمهور آمریکا جزیره ثبات نامیده شد اما در مدتی بعد با یاری خداوند انقلاب اسلامی به پیروزی رسید و بر تمام تحلیل‌ها و برنامه‌های آمریکایی‌ها خط بطلانی کشید.

وی ماجرای طبس را تجلی دیگری از نصرت الهی عنوان کرد و گفت: هدف آنها تنها آزادسازی اسیران نبود بلکه آنها به دنبال کودتا بودند که با این کودتا ریشه انقلاب اسلامی را بزنند.

دهنوی اضافه کرد: با وجود اینکه آنها شرایط جوی را از قبل بررسی کرده بودند و حتی قرار نبود بادی وزیده شود اما خدای متعال بار دیگر قدرت خود را نشان داد و با شن‌های بیابان توطئه‌های آنها را خنثی کرد و آنها را به هلاکت رساند که امام خمینی(ره) فرمودند «آیا جز این بود که یک دست غیبی در کار است؟ ... شن‌ها مامور خدا بودند، باد مامور خداست».

وی افزود: تجلی دیگر نصرت الهی در انقلاب اسلامی، در دوران دفاع مقدس بود که همه شرایط و تحلیل‌ها و اتحاد دشمنان انقلاب اسلامی شکست قطعی انقلاب را نشان می‌داد اما با لطف و عنایت و نصرت الهی، رزمندگان ما بار دیگر تلخی شکست را به کام دشمنان چشاندند.

مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در سپاه ناحیه کبودراهنگ حماسه بزرگ ۹ دی در سال ۱۳۸۸ را نمونه دیگری از تجلی نصرت الهی عنوان کرد و گفت: تجلی دیگر نصرت الهی در حماسه بزرگ ۹ دی در سال ۱۳۸۸ نمایان شد که فتنه‌ای که از سال‌ها قبل برنامه‌ریزی شده بود و افرادی آموزش‌های زیادی را برای پیشبرد این فتنه بزرگ دیده بودند را نقش بر آب کرد.

وی موفقیت‌های دیگر انقلاب اسلامی از جمله دستیابی به چرخه کامل سوخت هسته‌ای، ساخت موشک‌های بالستیک، تولید پیشرفته‌ترین پهبادها یا خودکفایی تولید بنزین را از نصرت‌های دیگر خداوند متعال در یاری انقلاب اسلامی بیان کرد.

نصرت الهی رمز پیش روندگی انقلاب اسلامی

انتهای پیام/

ارسال نظرات