حجت الاسلام منتشلو مسوول دفترنمایندگی ولی فقیه درسپاه دیواندره درجلسه درس اخلاق پرسنل این رده که درحسینه سپاه برگزارشدبااشاره به نقش تقوا در زندگی آحاد مردم به ویژه پاسداران انقلاب اسلامی گفت: پیروی از فرامین و رهنمودهای، ولی فقیه نشان از تقوای سیاسی سپاه و بسیج است.
کد خبر: ۹۱۳۸۰۴۵
|
۲۵ ارديبهشت ۱۳۹۸ - ۰۸:۱۷

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج از کردستان حجت الاسلام منتشلو مسوول دفترنمایندگی ولی فقیه درسپاه دیواندره در جلسه درس اخلاق پرسنل این رده که درحسینه سپاه برگزار شد با اشاره به نقش تقوا در زندگی آحاد مردم به ویژه پاسداران انقلاب اسلامی گفت: پیروی از فرامین و رهنمودهای، ولی فقیه نشان از تقوای سیاسی سپاه و بسیج است.

وی درادامه افزود:برجسته‌ترین شاخصه مرزبانان انقلاب و ستون فقرات نظام اسلامی در عرصه سیاسی اجتماعی تأثیرگذاری تقوای سیاسی آنان در معادلات سیاسی داخلی و حتی منطقه‌ای است.

منتشلو اضافه کرد: پیروی از فرامین و رهنمودهای، ولی فقیه و اطاعت از دستورات منصوبان رهبری نشان از تقوای سیاسی سپاه و بسیج است و مهمتر این که برمبنا و معیار اندیشه و سیره امام ورهبری بتوانند قدرت بینش و بصیرت خود را در دشمن شناسی و شناخت خطوط جریان انحرافی و تحلیل حوادث و رویداد‌ها بیشتر کنند و با عدم گرایش به تفکرات وموضع گیری‌های مغایر با اصول کلی نظام و سیره امام و رهبری، وفاداری کامل خود به نظام اسلامی را با حرکت در صراط مستقیم ولایت به منصه ظهور برسانند.

مسوول دفترنمایندگی ولی فقیه درسپاه دیواندره خاطرنشان کرد:امروز معیار و حرکت دشمن ابزار و امکانات سپاه نیست، بلکه عزت و اقتدار سپاه و وجود نیرو‌های پاک و مومن است وهمه ما باید بدانیم پاسداران معدل و میانگین ندارند بلکه بالاترین سطح ایمان و تقوا را دارا هستند.
 
انتهای پیام/7727
ارسال نظرات