امام جمعه مهران گفت: عده ای با القای وقوع جنگ خیالی به دنبال مذاکره با کشورهای استعماری و دول غربی است.
کد خبر: ۹۱۳۸۰۲۹
|
۲۵ ارديبهشت ۱۳۹۸ - ۰۸:۳۵

به گزارش خبرگزاری بسیج، حجت الاسلام والمسلمین "سید عبدالله امینی"، امام جمعه مهران، با اشاره به جنگ روانی جریان غربگرا در القاء وقوع جنگ نظامی گفت: عده ای با القای وقوع جنگ خیالی به دنبال انحراف اذهان مردم که با وسیله آن به سمت مذاکره با آمریکا بروند.

وی اظهار کرد: اوایل یک عده از مسئولین می گفتند که ما سایه جنگ را از سر مردم با مذاکره بر خواهیم داشت و با این بهانه کشور رفت به سمت مذاکره با دشمن و بعد که برجام که نهایی شد و تعهدات فی مابین پنج به علاوه یک به وجود آمد گفتند ما سایه جنگ را برداشتیم.

امام جمعه مهران تصریح کرد: همان وقت مقام معظم رهبری تذکر دادند که از آن ابتدا سایه جنگی وجود نداشت و سایه جنگ را ایثارگری ها و مقاومت مردم برداشت نه برجام ، اما مسئولین اصرار بر این مطلب داشتند که برجام سایه جنگ را برداشته و این تقابل بین مسئولین در آن زمان و حضرت آقا وجود داشت.

حجت الاسلام والمسلمین "امینی"، افزود: در بحث انتخابات ریاست جمهوری بعضی از نامزدها دوباره همین نکته را مطرح کردند که اگر رای نیاوریم جنگ خواهد شد و مردم را به این سمت سوق دادند و حضرت آقا باز فرمودند با مردم صادق باشید جنگی نخواهد شد.

وی یادآور شد: این بار سوم است که بحث جنگ و تهدید را مطرح می کنند وقتی این پازل ها را کنار هم میگذاریم طیف خاصی اصرار بر مذاکره دارند دشمن بهتر می داند در مقابل ما نمی تواند مقاومت کند اما متوجه شد که بعضی از مسئولین داخلی خواهان مذاکره هستند و همین عامل کمک بهانه ای شد تا برجام دوم را رقم بزنند.

امام جمعه مهران گفت: برجام دوم به پیوست برجام تعبیر میشود، پیوسته برجام یعنی همان محدودیت موشکی ما که آمریکا از آن هراس دارد دنبال این هستند که پیوند پیوسته برجام را درست کنند.

حجت الاسلام والمسلمین امینی افزود: مردم ما به هیچ عنوان تن به برجام یا هر مذاکره‌ای دیگری نخواهند داد مردم دیگر فهمیدند آمریکا و اروپایی ها چه خباثتهایی دارند و هم اینکه وضع معیشتی خود را به خوبی درک کرده اند.

 

 

ارسال نظرات