فرمانده سپاه بیجار:

وظیفه اصلی دانشجوی انقلابی داشتن روحیه مطالبه گری است

فرمانده سپاه بیجار بر تقویت روحیه مطالبه گری در بین دانشجویان اشاره کرد و بیان داشت: دانشجویان و نخبگان ما بعنوان زمینه ساز تمدن اسلامی تا زمانی که مطالبه‌ای نداشته باشند مسئولان در خواب هستند و کاری نمی‌کنند.
کد خبر: ۹۱۳۸۰۲۰
|
۲۵ ارديبهشت ۱۳۹۸ - ۰۷:۲۴
به گزارش خبرگزاری بسیج از کردستان، سعید شعبانی  در نشست کرسی آزاد اندیشی دانشگاه آزاد بیجار با اشاره به بیانیه دوم گام انقلاب که در آستانه چهل و یکمین سالگرد پیروزی انقلاب اسامی صادر شد، اظهار داشت: رهبر معظم انقلاب آنچه که باید مورد توه آحاد جامعه و مسئولان قرار بگیرد در بیانیه گام دوم انقلاب آورده است.

وی با بیان اینکه نقش رهبری بعنوان سکان دار انقلاب اسلامی بر کسی پوشیده نیست و بعنوان چراغ راه پیشرفت انقلاب اسلامی در تمامی حوزه‌ها است، افزود: وجه تمایز انقلاب اسلامی با سایر انقلاب‌های کشور‌ها دیگر که نگذاشت انقلاب اسلامی به نام شخص مصادره یه به حاشیه برود، داشتن رهبری مدیر و آگاه به تمامی مسائل است.

فرمانده سپاه بیجار با تاکید بر اینکه نباید دستاورد‌های کشور را در طول ۴۰ سال گذشته نادیده بگیریم، بیان داشت: بار اصلی بیانیه گام دوم انقلاب بر دوش جوانان و نخبگان و دانشجوایان جامعه قرار دارد.


بیانیه گام دوم انقلاب بعد از وصیت نامه امام فرهنگ کامل و جامع است

به گفته شعبانی: بیانیه گام دوم انقلاب بعد از وصیت نامه سیاسی الهی حضرت امام خمینی (ره) یک فرهنگ کامل و جامع در تمامی حوزه‌ها است.

وی با بیان اینکه یکی از اهداف مهم بیانیه گام دوم انقلاب اتصال انقلاب اسلامی ایران به انقلاب امام زمان (عج) است، تصریح کرد: در بیانیه گام دوم انقلاب که توسط رهبر معظم انقلاب صادر شده است باید انقلاب اسلامی ایران زمینه ساز تشکیل تمدن بزرگ اسلامی در کل جهان باشد.

فرمانده سپاه بیجار ادامه داد: دشمنان ما در طول ۴۰ ساله گذشته به دنبال القای ناامیدی در جامعه و از بین بردن اثربخشی ولایت فقیه برای از بین بردن ایه‌های انقلاب اسلامی ایران بودند.

شعبانی به نارضایتی رهبر معظم انقلاب از وضعیت نامناسب اقتصادی و معیشت مردم در بیانیه گام دوم انقلاب اشاره کرد و بیان داشت: متاسفانه بعلت برخی ندانم کاری مسئولان و نبود برنامه مدون برای برطرف کردن مشکلات اقتصادی آن را به حساب رهبری می‌گذارند که خطایی بسیار بزرگ است که باید از آن دوری کرد.

وی اذعان داشت: اگر امروز در حوزه‌های مختلف اقتصادی، فرهنگی، سیاسی و معیشتی دارای ناکارآمدی هستیم ناشی از بی توجهی برخی از مسئولان نسبت به آرمان‌های نظام و فاصله گرفتن از رهبری است.


فاصله گرفتن از رهبری موجب بروز ضرر‌های جبران ناپذیر می‌شود

فرمانده سپاه بیجار گفت: درست است برخی از مسئولان هنگام سخنرانی دم از ولایت و رهبری می‌زنند، اما در عمل اینچنین است و مصداق بارز سخن ما وجود مشکلات فراوان اقتصادی در کشور است که علت اصلی آن فاصله گرفتن از رهنمود‌های رهبری است.

شعبانی تاکید کرد: فاصله گرفتن از رهبری موجب گشتاخ شدن دشمن می‌شود که اجازه تهدیدی را به خود می‌دهد که در نتیجه دود آن چشم مردم می‌رود.

وی ادامه داد: نتیجه حرکت در مسیر رهبری و استفاده از رهمنود‌های آن پیشرفت انقلاب اسلامی در حوزه نظامی و دفاعی است که اجازه نمی‌دهد دشمنان یک موقع خیال بد در حق ایران بکنند.

فرمانده سپاه بیجار با اشاره به موفقیت‌های انقلاب اسلامی در حوزه‌های مختلف در طول ۴۰ سال گذشته، افزود: با شناخت از این دستاورد‌ها ما می‌توانیم گام‌های محکم برای انجام دستورات رهبری در گام دوم انقلاب برداریم.

دانشجویان نقش اصلی در عملی کردن بیانیه گام دوم انقلاب دارند

این مسئول به نقش دانشجویان و نخبگان در گام دوم انقلاب اشاره کرد و بیان داشت: اتحاد و همدلی گروه‌های مختلف سیاسی در کشور موجب پیشرفت انقلاب و شکست دشمنان می‌شود.

فرمانده سپاه بیجار با تاکید بر اینکه هر چه شرایط امروز ما سخت باشد از هشت سال دفاع مقدس سخت‌تر نیست، گفت: از پایه‌های مهم گام دوم انقلاب اسلامی تمدن سازی برای تشکیل تمدن بزرگ اسلامی در کل جهان است.

وی با بیان اینکه مردم بعنوان سرمایه‌های اجتماعی نقش موثری در پیشبرد اهداف انقلاب اسلامی دارند، بیان داشت: مسئولان ما با حل کردن مشکلات معیشتی مردم باید قدردان سرمایه‌های اجتماعی کشور باشند که متاسفانه کم کاری می‌کنند.

شعبانی بر تقویت روحیه مطالبه گری در بین دانشجویان اشاره کرد و بیان داشت: دانشجویان و نخبگان ما بعنوان زمینه ساز تمدن اسلامی تا زمانی که مطالبه‌ای نداشته باشند مسئولان در خواب هستند و کاری نمی‌کنند.

به گفته این مسئول: در گام دوم انقلاب جوان انقلابی باید در تراز انقلاب اسلامی باشد و حاکمیت وظیفه دارد زمینه رفع مشکلات اقتصادی با تکیه بر توان داخلی را فراهم نماید و جوانان انقلابی نیز با تکیه بر بصیرت، معرفت و مهارت در شکوفایی اقتصادی جامعه خود نقش آفرین باشد.
 
انتهای پیام/7727
ارسال نظرات