طرح قرآنی شب‌های آسمانی در بوشهر آغاز شد

طرح قرآنی شب‌های آسمانی ویژه ماه مبارک رمضان در ١٥ نقطه استان بوشهر آغاز شد.
کد خبر: ۹۱۳۸۰۱۱
|
۲۵ ارديبهشت ۱۳۹۸ - ۰۴:۲۱

به گزارش خبرگزاری بسیج از بوشهر، معاون قرآن و عترت اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان بوشهر گفت: طرح شب‌های آسمانی با همکاری اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان و موسسه فرهنگی قرآن و عترت نورالثقلین بوشهر تا پایان ماه رمضان مبارک اجرا می‌شود.

عبدالرضا عالی پور افزود: در این طرح هر فرد می‌تواند با معرفی یک نفر به مسئول برگزاری در هر موسسه، صاحب امتیاز شده و در تشویق جوانان و نوجوانان به قرآن سهیم باشد.

وی ادامه داد: در این طرح قرآنی به موضوعات مختلفی همچون تدبر در کلام وحی، قرائت تحقیق قاریان برتر کشور، آموزش احکام با پخش تصویر و سخنرانی نوجوانان در حوزه قرآن پرداخته می‌شود.

معاون قرآن و عترت اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان بوشهر بیان کرد: گسترش و ترویج فرهنگ قرآنی، آشنایی خردسالان و نوجوانان با معارف دینی و تربیت جوانان مستعد در حوزه قرآن از مهمترین اهداف این طرح است.

عالی پور یادآور شد: در پایان اجرای این طرح قرآنی و همزمان با عید سعید فطر از نفرات برتر قدردانی خواهد شد.

وی گفت: مسابقات کتابخوانی و سوالات شفاهی از دیگر برنامه‌هایی است که هر شب در ١٠ مسجد و ٣٠ موسسه فرهنگی و قرآنی استان برگزار می‌شود.

عالی پور عنوان کرد: برنامه‌های گسترده و متنوع فرهنگی، هنری و قرآنی شامل دوره‌های آموزش عمومی و تخصصی قرآن کریم، ایستگاه نقاشی، مسابقه کتبی ترجمه، مفاهیم و تفسیر قرآن کریم، نمایشگاه قرآن و عترت و جشنواره‌های هنری قرآنی در ٣٠ موسسه سراسر استان در حال برگزاری است.

انتهای پیام/

ارسال نظرات