مدیر کل تبلیغات اسلامی استان بوشهر خبر داد:
مدیرکل تبلیغات اسلامی استان بوشهر با اشاره به فعالیت ۳۵۰ موسسه قرآنی در استان گفت: در ایام ماه مبارک رمضان ۴۰ برنامه ترتیل‌خوانی در نقاط مختلف استان بوشهر راه‌اندازی شده است.
کد خبر: ۹۱۳۸۰۱۰
|
۲۴ ارديبهشت ۱۳۹۸ - ۰۵:۰۷

به گزارش خبرگزاری بسیج از بوشهر، حجت‌الاسلام عبدالرضا سروستانی صبح امروز در نشست با اعضای ستاد ترتیل‌خوانی نوای ملکوت با بیان اینکه ماه رمضان فضای استان بوشهررا معنوی کرده است اظهار داشت: در ایام ماه مبارک رمضان فضایی روحانی در استان بوشهر حاکم شده و در این راستا محافل قرآنی در مناطق گوناگون برپا شده است.

وی با بیان اینکه 350 موسسه قرآنی در مناطق شهری استان بوشهر فعالیت می‌کند گفت: در این موسسه‌ها دوره‌های تخصصی برپا می‌شود که حضور نوجوانان در این کلاس‌ها جایگاه این موسسات را ارتقاء  داده است.

مدیرکل تبلیغات اسلامی استان بوشهر از برپایی مراسم ترتیل‌خوانی در نقاط مختلف استان بوشهر خبر داد و بیان کرد: همزمان با آغاز ماه مبارک رمضان محافل قرآنی در مکان‌های گوناگون برپا شده که در این راستا 40 برنامه ترتیل‌خوانی در نقاط مختلف استان بوشهر راه‌اندازی شده است.

حجت‌الاسلام سروستانی برپایی مقابله قرآنی را از دیگر برنامه‌ها دانست و افزود: در مراسم ترتیل خوانی نوای ملکوت بوشهر ضمن برپایی مسابقات فرهنگی، مفاهیم قرآنی برای گروه‌های مختلف ارائه می‌شود.

وی، ترویج فرهنگ قرآنی و سبک زندگی اسلامی از ویژگی‌های آیین ترتیل‌خوانی قرآن کریم دانست و خاطر نشان کرد: براساس برنامه‌ریزی انجام شده امسال دوره‌های تخصصی قرآن کریم در مراکز و موسسات قرآنی توسعه و گسترش می‌یابد.

منبع: پایگاه خبری، اجتماعی و تحلیلی سپاس

ارسال نظرات