بسیج یکی از مهم‌ترین بازوهای قدرت کشور است

فرمانده پایگاه مقاومت بسیج امام سجاد(ع) گفت: بسیج یکی از مهم‌ترین بازوهای قدرت جمهوری اسلامی ایران به شمار می‌رود و به کارگیری نیروهای داوطلب مردمی را در راستای تحقّق اهداف انقلاب اسلامی و حفظ دستاوردهای آن را بر عهده دارد.
کد خبر: ۹۱۳۸۰۰۹
|
۲۵ ارديبهشت ۱۳۹۸ - ۰۴:۵۵

به گزارش خبرگزاری بسیج از بوشهر، محمد فرید فرمانده پگاه مقاومت بسیج امام سجاد(ع) بوشهر گفت: بسیج یکی از سازمان‌های زیرمجموعه سپاه پاسداران انقلاب اسلامی و یکی از مهم‌ترین بازوهای قدرت جمهوری اسلامی ایران به شمار می‌رود که مأموریت جذب، آموزش، سازماندهی و به کارگیری نیروهای داوطلب مردمی را در راستای تحقّق اهداف انقلاب اسلامی و حفظ دستاوردهای آن را بر عهده دارد.

وی مطرح کرد: تبیین کارکرد بسیج در جمهوری اسلامی ایران از این حیث دارای ارزش و اهمیت است که دارای رویکردی نوین و اختصاصی است

وی اظهار داشت: پایگاه مقاومت امام سجاد در سال 1360 افتتحاح شد و اولین فرمانده این پایگاه شهید جولایان از شهدای غواص استان نیز بوده است  و بنده نیز در سال 1391 به عنوان فرمانده این پایگاه منصوب شده ام.

بسیج یکی از مهم‌ترین بازوهای قدرت کشور است

فرید بیان کردن: در طول مسئولیت بنده تا کنون 4 یادوراه شهداء کوی هلالی برگزار شده که و با استقبال پرشور مردم این محل مواجه شده ایم.

وی افزود: با تلاش و کوشش بسیجان غیور در سال 94 حلقه صالحین پایگاه به عنوان حلقه برتر شهرستان بوشهر معرفی شد.

فرمانده پایگاه مقاومت بسیج امام سجاد (ع) در خصوص اقدامات انجام شده در محرومیت زدایی خاطر نشان کرد:  خدمت رسانی از محرومین از سال 94 شروع کرده ایم و به صورت کسترده در تمام قسمت شهر بوشهر محرومین و مستضعفین را شناسایی کرده ایم.

بسیج یکی از مهم‌ترین بازوهای قدرت کشور است

وی ادامه داد: برای خرید اقلام برای افراد مستضعف با برخی  اصناف هماهنگ کرده ایم و ژتن تهیه شده و برای خرید کالا می توانند با در دست داشتن آن ژتن خود را به آن صنف معرفی کنند.

وی خاطرنشان کرد: در عید غدیر 1397 بین 500 نفر از مستضعفین بسته غذایی توسط پایگاه مقاومت امام سجاد (ع) تهیه شد و بین آنها توضیح شد.

فرید بیان کرد: توفیقی نصیبان شده است که  هر ساله در محرم و صفر  به مدت 60 شب موکب پذیرایی از جلوی درب پایگاه مقاومت برپاه خواهد شد و شبانه پذیرای 300 نفر از عزاداران اباعبدالحسین نیز هستیم و این اقدام برای اولین بار در سطح پایگاه های شهرستان بوشهر نیز میباشد.

فرمانده پاپگاه مقاومت بسیج امام سجاد (ع) در خصوص یکی از اقدامات ارزشمند این پایگاه گفت: ما در روز تولد شهدای محل با تهیه کیک تولد و با همراهی بسیجیان پایگاه با حضور در منزل شهید مراسم تولدی نیز برای شهید گرفته میشود.

وی در خصوص طرح اعتلای بسیجیان ودستور فرمانده کل بسیج افزود: ما این طرح را در بین بسیجیان پایگاه اجرا کرده ایم و ماموریت های همه اعضای پایگاه مشخص شده است.

محمد فرید در خصوص اقدامات انجام شده برای اجرایی کردن بیانیه گام دوم انقلاب در پایگاه امام سجاد (ع) اظهار داشت: جلسات مختصری با اعضای شورای پایگاه انجام شده و در هفته های آینده مصوبات این جلسه را در بین بسیجیان و مردم تزریق خواهیم کرد.

وی بیان کرد: پایگاه مقاومت بسیج امام سجاد (ع) آمادگی آن را دارد که در همه عرصه هایی کشور نیاز به حضور باشد مثل گذشته حاظر در صحنه باشد.

فرمانده پایگاه مقاومت بسیج امام سجاد (ع) خاطر نشان کرد: در سطح شهر بوشهر برخی از مراسمات مذهبی و عبادی سیاسی نمازجمعه که برگزار میشود و برای ایجاد امنیت آن مراسم که از طرف سپاه شهرستان بوشهر به ما ابلاغ می کردد پایگاه توانسته این ماموریت ها را به خوبی انجام دهد.

بسیج یکی از مهم‌ترین بازوهای قدرت کشور است

محمد فرید گفت: یکی از راه های جذب در پایگاه مقاومت جوان گرایی بوده و ما تمام اعضای شورا این پایگاه را به نیروهای جوان داده ایم تا از فکر و تفکرات نسل جوان در پایگاه استفاده کنیم.

بسیج یکی از مهم‌ترین بازوهای قدرت کشور است

بسیج یکی از مهم‌ترین بازوهای قدرت کشور است

بسیج یکی از مهم‌ترین بازوهای قدرت کشور است

بسیج یکی از مهم‌ترین بازوهای قدرت کشور است

منبع: پایگاه خبری، اجتماعی و تحلیلی سپاس

ارسال نظرات