رئیس هیات قایقرانی استان مرکزی گفت: سه ورزشکار استان مرکزی به سومین مرحله اردوی آمادگی تیم ملی کانوپولو بزرگسالان در بخش آقایان به میزبانی هیات قایقرانی استان کرمانشاه دعوت شدند.
کد خبر: ۹۱۳۷۹۷۸
|
۲۵ ارديبهشت ۱۳۹۸ - ۰۷:۰۳

محسن غلامیان رئیس هیات قایقرانی استان مرکزی در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری بسیج استان مرکزی با اعلام این خبر افزود : سه ورزشکار استان مرکزی به سومین مرحله اردوی آمادگی تیم ملی کانوپولو بزرگسالان در بخش آقایان به میزبانی هیات قایقرانی استان کرمانشاه دعوت شدند.

وی تصریح کرد : این اردو به منظور حضور موفق در مسابقات قهرمانی آسیا تهران ۲۰۱۹ ملی پوشان برگزار می شود وپیمان ضیایی به عنوان  سرپرست و  اشکان صیادی به عنوان مربی و  ناجی تیم را همراهی می کنند.

غلامیان بیان داشت : این مرحله از اردو آمادگی تیم ملی کانوپولو آقایان با حضور ۱۲ ورزشکار از ۲۸ اردیبهشت ماه آغاز و تا ۹ خرداد ماه ادامه خواهد داشت.

رئیس هیات قایقرانی استان مرکزی در پایان اظهار کرد: سالار محسن زاده از اردبیل، محمد علی مولایی و شایگان خیرالهی از البرز، میلاد جعفری و رضا اسکندری از زنجان، محمد صدیق حشمتیان و امیر محمد فتاح پور از کرمانشاه، رامین غیاثوند، محمد رضا جمشیدیان و رسول امینی از مرکزی، رضا انصاری آستانه از تهران و رضا بیگی از چهارمحال و بختیاری نفرات دعوت شده به این مرحله از اردو هستند.

ارسال نظرات