خبرهای داغ:
جانشین فرمانده سپاه شهدای آذربایجان غربی:

همه ظرفیت‌ها برای تحقق شعار سال به کار گرفته شود

جانشین فرمانده سپاه شهدای آذربایجان غربی گفت: همه ظرفیت‌های موجود باید برای تحقق شعار سال به کار گرفته شود.
کد خبر: ۹۱۳۷۹۵۹
|
۲۴ ارديبهشت ۱۳۹۸ - ۱۸:۴۷

به گزارش خبرگزاری بسیج از ارومیه، الهوردی داداش‌زاده عصر امروز در آئین امضاء تفاهم نامه همکاری بین سازمان بسیج مهندسین کشاورزی آذربایجان غربی با اداره کل دامپزشکی استان، اظهار کرد: همه ظرفیت‌ها و امکانات موجود باید برای تحقق شعار سال بسیج شود.

وی با اشاره به اینکه در سال «رونق تولید» نباید هیچ واحد تولیدی و کارخانه‌ای تعطیل شود، ادامه داد: حتی نباید برای کار و فعالیت کسانی که به صورت سنتی دام و طیور پرورش می‌دهند، مانع تراشی کرد.

این مسوول با بیان اینکه برخی تلقی‌ها مبنی بر رقابت بسیج سازندگی با بخش خصوصی نادرست است، اضافه کرد: این مجموعه برای تسریع و تسهیل در فعالیت واحدهای کوچک وارد عرصه شده است و به هیچ عنوان قصد و هدف رقابت ندارد.

داداش‌زاده مفهوم اقتصاد مقاومتی را فعالیت با کمترین منابع با بیشترین بازدهی تعریف کرد و بیان داشت: بسیج برای تحقق بخشیدن به منویات رهبری، عمل به شعار سال و جامه عمل پوشاندن به سیاست‌های اقتصاد مقاومتی بهترین ظرفیت را دارد.

جانشین فرمانده سپاه شهدای آذربایجان غربی اظهار کرد: هر مکانی که کار در آن سخت و دشوار است و به لحاظ امنیتی، ریسک در سرمایه‌گذاری و دورافتاده بودن قابل استفاده نیست، در اختیار بسیج قرار گیرد، تا به بهترین نحو از آنجا بهره‌برداری کند.

وی از رئیس سازمان بسیج مهندسین کشاورزی استان به عنوان یک فرد مسلط به حوزه فعالیت خود و توانمند یاد کرد و بیان داشت: چنانچه از افراد متخصص، متبحر و در عین حال متعهد در مسوولیت‌های مختلف استفاده شود، کارها با بیشترین بهره‌وری جلو می‌رود.

داداش‌زاده بر لزوم اهتمام برای جامه عمل پوشاندن به شعار سال تاکید کرد و گفت: به واسطه رونق تولید، از مشاغل کاذب کاسته شده و شغل‌های مناسب و با درآمد مکفی برای جامعه هدف ایجاد می‌شود، همچنین مشکلات معیشتی مردم نیز برطرف می‌شود.

انتهای پیام

ارسال نظرات
آخرین اخبار