با سرمایه گذاری بخش خصوصی گلنگ اولین کارخانه فراوری گیاهان دارویی و میوه در شهرستان درگز با حضور مسئولین شهرستان بر زمین خورد.
کد خبر: ۹۱۳۷۹۳۸
|
۲۴ ارديبهشت ۱۳۹۸ - ۱۷:۴۱
به گزارش خبرگزاری بسیج از خراسان رضوی؛ با سرمایه گذاری بخش خصوصی، گلنگ اولین کارخانه فراوری گیاهان دارویی و میوه در شهرستان درگز با حضور مسئولین شهرستان بر زمین خورد.

این پروژه که با سرمایه گذاری مبلغ بیش از ۶ میلیارد تومان در زمینی به مساحت ۶۰۰۰ متر، با زیربنای ۲۲۵۰ متر مربع فعالیت خود را از امروز آغاز کرده است، به اذعان مسئولین طبق زمانبندی‌های صورت گرفته تا مهر ماه سال جاری به بهره برداری خواهد رسید.

در این مراسم حجت الاسلام ایروانی امام جمعه درگز اشتغال آفرینی را یکی از بالاترین عبادت‌ها دانست و اظهار کرد: امروزه که اوضاع اقتصادی در شرایط مناسبی قرار ندارد و ریسک سرمایه گذاری بالاست، کسی می‌تواند تمام سختی و‌ها و مشکلات را به جان خریده و اقدام به اشتغال آفرینی می‌کند که از روحیه جهادی برخوردار باشد.

در ادامه مهدی خالقی، شهرستان درگز را یکی از مستعدترین نقاط کشور برای پرورش گیاهان دارویی، شیلات، زنبورداری و باغداری دانست و عنوان کرد: درحال حاضر ۸۰ هکتار از اراضی درگز زیرکشت گیاهان دارویی قرار گرفته و در نظر است از ظرفیت‌های بسیار بالای اداره منابع طبیعی در جهت افزایش تولید گیاهان دارویی استفاده شود.

رئیس اداره جهاد کشاورزی درگز تاکید کرد: این پروژه در اقتصاد شهرستان درگز تاثیرات بسیار مطلوبی را خواهد داشت و برای بیش از ۱۰۰۰ نفر به صورت مستقیم و غیر مستقیم اشتغال آفرینی خواهد شد.
ارسال نظرات
پر بیننده ها