خبرهای داغ:
مسوول دفتر نمایندگی ولی فقیه در سپاه شهدای آذربایجان غربی:
مسوول دفتر نمایندگی ولی فقیه در سپاه شهدای آذربایجان غربی گفت: علمای شیعه و سنی برای تقویت روحیه وحدت و همدلی در جامعه باید بیش از پیش تلاش کنند.
کد خبر: ۹۱۳۷۹۳۵
|
۲۴ ارديبهشت ۱۳۹۸ - ۱۷:۳۳

 حجت‌الاسلام عبدالرحیم نجفقلی‌زاده سرایی در ضیافت افطاری که با حضور ماموستاهای منتفذ ارومیه با محوریت گفتمان‌سازی بیانه گام دوم انقلاب در مسجد سپاه شهدای استان برگزار شد، اظهار کرد: حفظ وحدت کلمه در شرایط کنونی بسیار ضروری است، علمای شیعه و سنی برای تقویت روحیه همدلی و هم‌افزایی در جامعه تلاش کنند.

وی با اشاره به اینکه ما رسالت سنگینی برعهده داریم و باید در گام دوم پیروزی انقلاب اسلامی برای رشد و اعتلای کشورمان گام برداریم، ادامه داد: این مهم در سایه اتحاد، همدلی و همکاری امکان‌پذیر است.

مسوول دفتر نمایندگی ولی فقیه در سپاه شهدای آذربایجان غربی اهتمام برای تبیین دستاوردهای انقلاب  اسلامی در این چهل سال را ضروری دانست و اضافه کرد: ضمن اینکه تلاش می‌کنیم، راه‌های نرفته را بپیماییم، باید برای تبیین موفقیت‌های سال‌های گذشته نیز تلاش کنیم.

سرایی با بیان اینکه برای عملی کردن آرمان‌ها و اهداف امام خمینی (ره) باید گام برداشته شود، اضافه کرد: امام خمینی (ره)، نظریه‌پردازان بزرگ انقلاب اسلامی همچون آیت الله مطهری و دکتر بهشتی از تاسیس نظام اسلامی یک سری آرمان‌ها و اهدافی داشتند که نباید به بوته فراموشی سپرده شوند.

وی الگوی بزرگ ملت ایران اسلامی را امام خمینی(ره) دانست و اضافه کرد: خداترسی، ایستادگی و مقاومت مقابل دشمن، شجاعت و درایت از جمله سجایای اخلاقی ایشان بود، که ما نیز باید برای ایجاد و تقویت این روحیه‌ها در خودمان تلاش کنیم.

انتهای پیام

ارسال نظرات