مسئول نمایندگی ولی فقیه در جمع دانش آموزان دبیرستان شبانه روزی دخترانه منجرمویی گفت: عبادت جوانان دارای ارزش زیادی است و اگر انسان در سن جوانی بتواند پله های تقوی را طی نماید درزندگی به سعادت می رسد .
کد خبر: ۹۱۳۷۹۲۷
|
۲۴ ارديبهشت ۱۳۹۸ - ۱۷:۴۰

به گزارش خبرگزاری بسیج از استان چهارمحال وبختیاری ؛ مسئول نمایندگی ولی فقیه درسپاه ناحیه لردگان با حضور در جمع دانش آموزان دبیرستان شبانه روزی دخترانه روستای منجرمویی از توابع شهرستان لردگان با تبریک حلول ماه مبارک رمضان گفت: انسان در طول سال و به مدت یازده ماه مشغول زندگی روزمره است و ماه مبارک رمضان این فرصت را به انسان می دهد که بتواند در سفره میهمانی خدا شرکت و بهره وری نماید.

حجت الاسلام سید مهران کریم پور افزود: یکی از فرصت های ماه رمضان انس با قرآن است که انسان با کلام وحی آشنایی بیشتری پیدا کند و در زندگی از آن استفاده نماید.

وی ادامه داد: عبادت جوانان دارای ارزش زیادی است و اگر انسان در سن جوانی بتواند پله های تقوی را طی نماید درزندگی به سعادت می رسد و این تقوای جوانی با تقوای زمان کهنسالی تفاوت زیادی دارد.زیرا جوان در اوج دوران زندگی از برخی لذایز دوری می کند و نفس خودر اکنترل می نماید.

کریم پور به ویژگی های ماه مبارک رمضان اشاره کرد و گفت: در ماه مبارک رمضان خداوند فرصت های زیادی در اختیار انسان قرار داد وامتیازات ویژه ای برای بندگان روزه دار خود داد به طوری که نفس کشیدن دراین ماه عبادت است و ثواب زیادی دارد.

ارسال نظرات