خبرهای داغ:
مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در سپاه مهاباد:
مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در سپاه مهاباد گفت: انس با قرآن به دل‌ها آرامش می‌دهد
کد خبر: ۹۱۳۷۹۱۳
|
۲۴ ارديبهشت ۱۳۹۸ - ۱۵:۱۷

به گزارش خبرگزاری بسیج از مهاباد، حجت الاسلام سیدنظری در محفل انس با قرآن کریم، اظهار داشت: ماه مبارک رمضان ماه دعا و مناجات و ماهی است که در آن گناه معنا ندارد و قلب مومن آکنده از عشق خدا می‌شود.

وی افزود: ماه مبارک رمضان فرصت مناسبی برای خانه تکانی دل از گناهان و آلودگی‌ها است و درهای رحمت الهی در ماه مبارک رمضان به روی بندگان باز می‌شود و شیاطین به حسب روایت در غل و زنجیر به سر می‌برند.

وی با بیان اینکه ماه مبارک رمضان در سه بعد اعتقادی، مادی و اجتماعی اهمیت دارد، افزود: انسان در این ماه بیش از هر ماه دیگری با قرآن مأنوس می‌شود و عبادت و ذکرش با خدا زیاد می‌شود، بنابراین دروغ نمی‌گوید و تهمت نمی‌زند.

مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در سپاه مهاباد اظهار کرد: پیامبر اکرم(ص) فرمود روزه بگیرید تا سالم بمانید، بعد سوم اهمیت رمضان هم اجتماعی است، به طوری که انسان‌ها در این ماه با روزه گرفتن فقراء را یاد می‌کنند.

وی اظهار کرد: این روزها یک فرصت مغتنم و ارزشمند برای نزدیک شدن به ذات اقدس الهی است، بنابراین باید از آن نهایت استفاده را به عمل آوریم و با تلاوت قرآن کریم، دستگیری از نیازمندان و فقراء برای جلب رضایت خداوند متعال گام برداریم.

انتهای پیام

ارسال نظرات