خبرهای داغ:
مدیرکل زندان‌های همدان ورزش در زندان‌ها را امری ضروری دانست و بر توسعه و تقویت برنامه‌های ورزشی در زندان‌های استان همدان تاکید کرد.
کد خبر: ۹۱۳۷۹۱۰
|
۲۴ ارديبهشت ۱۳۹۸ - ۱۴:۵۹

لزوم توسعه و تقویت برنامه‌های ورزشی در زندان‌های استان همدانبه گزارش خبرگزاری بسیج از همدان، پژمان پروین در نشست صمیمی  با مدیرکل ورزش و جوانان استان همدان ورزش در زندان‌ها را امری ضروری عنوان کرد و بر تقویت برنامه‌های ورزشی و پر کردن اوقات فراغت زندانیان با ورزش و توسعه فضاهای ورزشی در زندان‌های استان تاکید کرد.

وی با بیان اینکه ورزش کردن زندانیان در آرامش روحی و روانی و بالابردن اعتماد به نفس آنها بسیار تاثیرگذار است، خاطرنشان کرد: به منظور ایجاد روحیه نشاط و شادابی، ورزش صبحگاهی هر روز صبح در همه بندها به‌طور منظم برگزار می‌شود و تقریبا همه زندانیان در آن شرکت فعال دارند.

مدیرکل زندان‌های همدان اظهار کرد: ساخت و تجهیز سالن‌های ورزشی زندان‌ها در اولویت کاری این اداره است.

وی خواستار دعوت از مربیان ورزش صبحگاهی برای ایجاد نشاط و تنوع در بین زندانیان شد و ادامه داد: رفع بسیاری از مشکلات روحی و روانی زندانیان با استفاده از ابزار ورزش میسر بوده و ایجاد نشاط و پر کردن اوقات فراغت به طور مفید در سایه برنامه‌ریزی مدون و مستمر فعالیت‌های ورزشی در داخل زندان‌ها به دست خواهد آمد .

پروینهمچنین از برگزاری مسابقات مختلف ورزشی در طول سال برای کارکنان، سربازان وظیفه و زندانیان خبر داد و گفت: مسابقات مختلف ورزشی در رشته‌های متنوع در طول سال برای گروه‌های هدف در زندان‌های استان برگزار می‌شود.

وی یادآورشد: در سال جاری با برنامه‌ریزی مناسب، فعالیت‌های ورزشی را در زندان‌ها ارتقاء خواهیم داد و ورزش به خصوص ورزش همگانی را در زندان‌های استان نهادینه خواهیم کرد.

 

مدیرکل ورزش و جوانان استان همدان نیز در ادامه از انعقاد تفاهم‌نامه در راستای فعالیت‌های ورزشی با اداره کل زندان‌های استان همدان خبر داد و گفت: همکاری لازم را در این راستا با اداره کل زندان‌های استان انجام خواهیم داد و امکانات بیشتری را به افرادی می‌دهیم که از امکانات فیزیکی کمتری برخوردار هستند.

جهانشیر همچنین ازآمادگی اداره کل ورزش و جوانان برای همکاری در برگزاری جشنواره‌های ورزشی، اعزام مربی، داور و ارائه تجهیزات و امکانات لازم به این مجموعه خبر داد.

وی ایجاد زیرساخت‌های ورزشی را از وظایف اداره کل ورزش و جوانان عنوان کرد و از اداره کل  زندان‌ها خواست از ظرفیت و امکانات دستگاه ورزش و جوانان برای اجرای ورزش همگانی در زندان‌ها استفاده کنند.

انتهای پیام/

 

ارسال نظرات