خبرهای داغ:
جهادگران بسیج سازندگی سپاه ناحیه امام علی (ع) با امام جمعه محترم شهرستان تاکستان آیت اله اسلامی دیدار کردند.
کد خبر: ۹۱۳۷۸۸۷
|
۲۴ ارديبهشت ۱۳۹۸ - ۱۴:۰۶

به گزارش خبرگزاری بسیج در قزوین، دیدار جهادگران بسیج سازندگی سپاه ناحیه امام علی (ع) با امام جمعه محترم شهرستان تاکستان آیت اله اسلامی پذیرفت .


در این دیدار سرهنگ علیرضا حیدری، فرمانده سپاه ناحیه امام علی (ع) گزارشی از اقدامات و فعالیت های بسیج سازندگی مطرح نمودند ، که بسیج سازندگی و جهادگران در بحث کمک رسانی چه در خارج از کشور ( سوریه ) و چه در داخل من الجمله ( شمال غرب و سیل اخیری که در کشور اتفاق افتاد ) حضور فعالی داشتند .


وی ادامه داد: در این شهرستان توانستیم دو میلیارد تومان کمک های نقدی و غیر نقدی را به سیل زدگان اهداء نماییم .
آیت اله اسلامی نیز در این دیدار اظهار کرد: امروز اگر نیروهای بسیجی و جهادی نبودند چه در سطح شهرستان و چه در کشور ایرانی مفلوک داشتیم .


نماینده مردم قزوین در مجلس خبرگان رهبری عنوان کرد: بنده شاهد این بودم که سر تا سر کشور 40 الی 45 کیلومتر جاده اتوبان داشتیم ، ولی امروز هر کس بخواهد به راحتی می تواند از هر نقطه از کشور با بهترین راه ها به جاهای مختلف برود که این از برکت گروه های جهادی و سازندگی می باشد و امروز رهبر معظم انقلاب از حامیان قوی و محکم بسیج سازندگی می باشند .


وی افزود : این برنامه ها و کارها برای انقلاب است که این فعالیت ها به ترتیب در یک مقطع زمانی گروه های جهادی بودند ، در یک بازه زمانی گروه های سازندگی ، و در یک بازه زمانی گروه های بسیجی و امروز گروه های داوطلبی ایفای نقش می نمایند . و در سیل اخیری که در کشور پیش آمد بنده دیدم که بسیجیان ، جهادگران و مردم چگونه تلاش می کنند .


حضرت آیت اله اسلامی با بیان این که این راه راه درست و صحیحی بوده و شما نیروهای بسیجی و داوطلب سازندگی برای مقام معظم رهبری هستید و از همه شما عزیزان تقدیر و تشکر می کنم .


در پایان نیز از جهادگران بسیج سازندگی تقدیر بعمل آمد .

 

7001/پ30/ب

ارسال نظرات
پر بیننده ها