خبرهای داغ:
فاطمه اسدزاده
مدیر کل کمیته امداد فارس گفت: ۷ هزار و ۳۵۹ خانواده مددجوی تحت حمایت کمیته امداد استان فارس طی سال گذشته از مزایای تخفیف هزینه انشعابات بهره‌مند شدند.
کد خبر: ۹۱۳۷۸۸۴
|
۲۴ ارديبهشت ۱۳۹۸ - ۱۱:۰۰

به گزارش خبرگزاری بسیج از فارس، محمد بذرافشان ، مدیر کل کمیته امداد فارس با اعلام اینکه در سال گذشته 7 هزار و 359 فقره تخفیف هزینه انشعابات به مددجویان تحت حمایت این نهاد واگذارشده است ، اظهار کرد: از این تعداد ، 4 هزار و 94 مورد خدمات به مددجویان ساکن در مناطق محروم و 3 هزار و 265 مورد به مددجویان ساکن در منطق برخودار ارائه شده است.

بذرافشان با تاکید بر اینکه خانوارهای تحت حمایت ، علاوه بر دریافت تخفیف هزینه انشعابات ، از تخفیف هزینه گواهی پروانه ساختمانی نیز بهره مند می شوند ، گفت: در سال گذشته 457 فقره تخفیف هزینه گواهی پروانه ساختمانی به مددجویان داده شده است که از این تعداد، 202 گواهی پروانه ساختمانی در مناطق برخوردار و 255 گواهی نیز پروانه ساختمانی به مددجویان مناطق محروم داده شده است.

وی بابیان اینکه این خدمات در شش سرفصل به مددجویان ارائه‌ می شود ، افزود: انشعابات آب ، فاضلاب ، برق، گاز و گواهی تخفیف هزینه پروانه ساختمانی ازجمله مواردی است که با همکاری دستگاه‌های خدمات رسان و در نظر گرفتن تخفیف به مددجویان ارائه می شود.

مدیر کل کمیته امداد فارس در ادامه افزود: در سال گذشته هزار و 860 فقره انشعاب برق، هزار و 548  فقره انشعاب آب و 230 فقره انشعاب فاضلاب و 3 هزار و 27 فقره انشعاب گاز به مددجویان تحت حمایت استان در مناطق برخوردار و محروم واگذارشده است.

ارسال نظرات
پر بیننده ها