آحاد بسیجیان پایگاه های مقاومت بسیج مساجد و محلات همگام با مسولین و خانواده های معظم شهدا در مراسم یاد واره شهدا با محوریت شهدای فرهنگی که در حسینیه ثار الله سپاه ناحیه بر گزار شد حضور گسترده داشتند.
کد خبر: ۹۱۳۷۸۷۸
|
۲۴ ارديبهشت ۱۳۹۸ - ۱۳:۴۸

به گزارش سرویس  سازمان بسیج مساجد و محلات خبرگزاری بسیج ،  امام جمعه شهرستان جعفرآباد  مطالبی در خصوص ارزش و مقام والای شهدا ارایه و به ادامه راه شهدا و حضور گسترده و با شکوه درمراسم یادواره شهدا تأکید کرد.

حجت الاسلام طالبی در ادامه خاطر نشان کرد: ما امروز هرچه داریم در سایه و به بر کت خون شهداست تمام پیشرفتها، امنیت و افتخارات جهانی، پیشرفتهای نظامی، سیاسی، پزشکی، علمی و کشاورزی و...هدف آمریکا مانع این پیشرفتها و سلطه گری بر کشور عزیزمان است که هزگز آن را نخواهد دید.

 در ابتدای مراسم فرمانده سپاه ناحیه نیز ضمن گرامیداشت هفته مقام معلم مطالبی در جهت خاطرات جنگ تحمیلی، شجاعت و ایثار گری های شهدای جنگ تحمیلی و جایگاه والای شهدا و هم چنین قدرت و اقتدار ایران در منطقه و جهان ارایه و یاد و خاطره شهید مطهری و شهدای منطقه را گرامی داشت.

سرهنگ اختری در ادامه به مسایل روز و استکباری و سلطه گری  آمریکای جنایتکار در جهان اشاره و تأکید کرد آمریکا از اینکه در دیکتاتوری و سلطه گری و شکست خوردن خود در منطقه توسط سپاه ایران را عامل اصلی آن دانسته است به همین خاطر سپاه ایران را در لیست تروریستها قرار داده است اما همه کشورهای جهان و به خصوص مردم هوشمند و همیشه در صحنه انقلاب ایران اسلامی خود آمریکا را اولین تروریست و حامی داعش و جنایتکار جنگی در جهان می دانند.

وی در ادامه افزود: هدف آمریکا از تشدید تحریم علیه ایران ناراضی کردن مردم از نظام و حکومت جمهوری اسلامی است که با این نقشه و توطئه ها هم هرگز به هدف شوم خود نخواهد رسید.

فرمانده سپاه ناحیه سه عامل اصلی موفقیت ایران در مقابل آمریکا و هم پیمانانش را پیروی از ولایت فقیه، بسیجی بودن اکثریت جوانان و حضور هوشمندانه آنان در مساجد و بر نامه های ملی مذهبی است.

سرهنگ اختری در ادامه خواستار آشنایی بیشتر جوانان و فرهنگیان از زندگی نامه و وصیت نامه شهدا شدند که آنان نیز در همه وصیت نامه ها و زندگی نامه شان به این سه عامل مهم تأکید کرده اند.

ارسال نظرات