فرمانده سپاه املش با بیان اینکه دفاع مقدس پشتوانه‌ای برای آینده نظام اسلامی است گفت: باید معارف دفاع مقدس به نسل‌های آینده منتقل شود تا آیندگان از رشادت، شهامت، شهادت طلبی، روحیه جهادی و انقلابی رزمندگان و شهدا، درس ایثار و ازخودگذشتی را بیاموزند.
کد خبر: ۹۱۳۷۸۶۵
|
۲۴ ارديبهشت ۱۳۹۸ - ۱۳:۲۱
باید معارف دفاع مقدس به نسل‌های آینده منتقل شود
 
به گزارش خبرگزاری بسیج از املش، سرهنگ پاسدار حمید یحیی پور، ‍ فرمانده سپاه ناحیه املش، در جلسه ستادبزرگداشت حماسه سوم خرداد با اشاره به اجرای با شکوه برنامه‌های بزرگداشت حماسه سوم خرداد در املش اظهار کرد: برنامه‌های سوم خرداد امسال همزمان با ایام ماه مبارک رمضان با شکوه هرچه تمام‌تر برگزار می شود.

وی با اشاره به اینکه خرمشهر در آن روزها تمام ایران و تمام ایران نیز خرمشهر بود افزود: خرمشهر پاره تن اسلام و چکیده تاریخ و تمدن ایران عزیز بود و طبیعی است که آزادی آن پس از 575 روز اسارت را نمی‌توان فتح قطعه‌ای خاک دانست.
 
فرمانده سپاه املش با بیان اینکه به‌راستی که فتح خرمشهر به گفته امام راحل، فتح ارزش‌های اسلامی بود تصریح کرد: در آن روزها که دشمنان گرگ‌صفت داخلی و خارجی به طرق مختلف سعی در به خاک کشیدن این شیر همیشه تاریخ داشتند و با انواع و اقسام توطئه‌ها در تضعیف نظام نوپای جمهوری اسلامی می‌کوشیدند، مردانی از جنس نور، با دل‌هایی مالامال از غیرت و عشق به ولایت، کمر همت بستند و گوش‌ به‌فرمان پیر و مراد خود، جان‌ برکف گرفتند و بر قلب حرامیان و غاصبان مزدور تاختند و در نبردی نابرابر، عشق به وطن و عشق به ولایت را برای جهانیان معنا کردند و به‌راستی‌که خرمشهر را خدا آزاد کرد.
 
باید معارف دفاع مقدس به نسل‌های آینده منتقل شود

یحیی پور با اشاره به برنامه های حماسه آزادسازی خرمشهر بیان کرد: صبحگاه مشترک نیرو‌های نظامی، انتظامی و بسیج در مقر جدید فرماندهی انتظامی شهرستان املش با حضور کلیه مسئولین و خاندان معظم شهدا و ویژه برنامه گرامیداشت حماسه فتح خرمشهر به همت هیئت رزمندگان در اولین شب قدر از دیگر برنامه ستاد سوم خرداد است که در شهرستان املش برگزار خواهد شد.
 
وی افزود: دفاع مقدس، پشتوانه‌ای برای آینده نظام اسلامی است که باید معارف آن به نسل آینده منتقل شود تا آیندگان از رشادت، شهامت، شهادت طلبی، روحیه جهادی و انقلابی رزمندگان و شهدا، درس ایثار و ازخودگذشتی را بیاموزند.

فرمانده سپاه املش گفت: حضور رزمندگان و بسیجیان بصورت سازمان یافته در نماز جمعه، دیدار با خانواده‌های معظم شهدا و جانبازان، افتتاح ساختمان پایگاه مقاومت بسیج شهدای چلارس، برگزاری مانور موتوری و خودرویی بسیجیان با پرچم‌های جبهه مقاومت در سطح شهر املش، خاطره گویی روز سوم خرداد توسط روحانیون و راویان فتح در کلیه مساجد از برنامه‌های گرامیداشت سالروز حماسه فتح خرمشهر است.
 
باید معارف دفاع مقدس به نسل‌های آینده منتقل شود

انتهای پیام/


ارسال نظرات